نیستلروی: برای تیم ملی بازی نمی‌کنم!

گروه ورزش - رودفان نیستلروی مهاجم هلندی رئال مادرید به دلیل اختلافاتی که با فان باستن دارد تمایل ندارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. مهاجم ۳۰ساله رئال که بازی‌های خوبی برای تیمش انجام می‌دهد درباره فان باستن می‌گوید: «تا زمانی که فان باستن در تیم ملی هلند باشد برای تیم ملی بازی نمی‌کنم.» کولف جانشین وایت در اندونزی شد

گروه ورزش - ایوان کولف بلغارستانی به جای پیتروایت سرمربی تیم ملی فوتبال اندونزی شد. پیتر وایت به دلیل ناکامی در مرحله انتخابی بازی‌های آسه‌آن از این تیم اخراج شد.این مربی پیش از این از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ سرمربی اندونزی بوده است. اندونزی به همراه مالزی، تایلند و ویتنام یکی از میزبانان مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ است.

برزیل با پرتغال بازی می‌کند

گروه ورزش - دونگا سرمربی تیم ملی برزیل برای بازی دوستانه با پرتغال، ۲۲بازیکن را به اردو این تیم فرا خواند. این بازی دوستانه روز ۱۶ بهمن در لندن برگزار می‌شود. اسامی بازیکنان برزیل به شرح زیر است: هلتون، جولیو سزار، آدریانو کوریا، مایسون، گیلبرتو، دانیل آلوز، آلکس، خوان، لوسیو، لوایزائو، دودو سیرنس، ادمیلسون، تینگا، الانو، گیلبرتو سیلوا، کاکا، دیه‌گو، روبینیهو، رافائل سوبیس، رونالدینیهو، آدریانو و فرد.

کاپلو: رئال قهرمان می‌شود!

گروه ورزش - فابیو کاپلو سرمربی رئال مادرید امیدوار است امسال تیمش قهرمان لالیگا شود.

او بعد از برد تیمش مقابل مایورکا گفت: «از عملکرد بازیکنانم خیلی خوشحالم چون پیروزی در خانه حریف کار ساده‌ای نبود اما بازیکنانم با اعتماد به نفس بالا این تیم را شکست دادند.» کاپلو ادامه داد: «رئال تیم بسیار خوبی است و یکی از بخت‌های اصلی برای قهرمانی به حساب می‌آید.»

فدراسیون لهستان تعلیق می‌شود

فاینال اسپورت‌نیوز- فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با انتشار بیانیه مشترکی اعلام کردند، «اندرزی روسکو» را به عنوان رییس موقت فدراسیون فوتبال لهستان به رسمیت نمی‌شناسند.

در این بیانیه فیفا و یوفا با اظهار شگفتی از تصمیم «توماس لیپیچ»، وزیر ورزش لهستان برای انتخاب یک مقام عالی‌رتبه دولت به عنوان رییس فدراسیون فوتبال و نقض قوانین فیفا اعلام کرده‌اند که فقط کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال لهستان را به رسمیت می‌شناسند. بر همین اساس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کردند به زودی در مورد چگونگی برخورد با دخالت دولت لهستان در امور مربوط به فدراسیون که نقض ماده ۱۷قوانین فیفا است، تصمیم‌گیری خواهند کرد و احتمالا فدراسیون لهستان با تعلیق روبه‌رو می‌شود.

همچنین «ویت زلازکو» عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال لهستان به اتهام فساد و تبانی در مسابقات دستگیر شد.