با تمام شدن مهلت قانونی نقل‌و‌انتقالات نیم فصل لیگ برتر، در مجموع تنها ۴ قرارداد جدید در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد. ضمن آن که هیات‌فوتبال فارس با ثبت پنج قرارداد پرکارترین هیات‌فوتبال نیم فصل بود. در تهران تنها تیم‌های پاس و صباباتری بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتند. نادر احمدی بازیکن سابق فولاد خوزستان و پورسرخی از امیدهای پاس بازیکنانی بودند که قراردادشان را با تیم پاس در هیات‌فوتبال ثبت کردند. باشگاه صباباتری نیز امجد شکوه مقدم از صنعت نفت آبادان و زین‌الدین تاجی‌اف از پاختاکور ازبکستان را به خدمت گرفت.

اما‌ در هیات‌فوتبال استان فارس قرارداد محمود محمدی، بازیکن خارج از لیست فجر، هادی رمضانی، بازیکن سابق شاهین بوشهر و مصطفی مهدوی‌کیا، بازیکن سابق پرسپولیس با باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز ثبت شد. الکساندر و آقوان، دوبازیکن ارمنستانی نیز به تیم برق شیراز پیوستند.

در اصفهان، سپاهان بازیکن جدیدی را به لیست خود اضافه نکرد، اما ذوب‌آهن مسعود خادمی، بازیکن سپاهان و فرهاد بوستانی از سایپا را در اختیار گرفت.

در خوزستان نیز در شرایطی که رییس هیات‌فوتبال استان استعفا کرده و استقلال اهواز همچنان در حال بررسی گزینه‌های جدید است، فولاد خوزستان علاوه بر انجام مذاکرات مقدماتی با «آگوستو ایناسیو»، سرمربی اسبق اسپورتینگ لیسبون که امشب برای مذاکرات نهایی به اهواز می‌رود، یک بازیکن اروگوئه‌ای به نام رزا و فابیو همپل برزیلی را جذب کرده است.

ملوان بندر انزلی نیز بازیکن جدیدی را از سایر تیم‌های لیگ برتری به خدمت نگرفته است، اما مس کرمان با وجود پایان فصل نقل‌و‌انتقالات قصد دارد تا امیر الوندی را به عنوان بازیکن آزاد و مهدی رضایی را از تیم امیدهای مس کرمان به جمع بازیکنانش اضافه کند. به نظر می‌رسد موضوع حضور ناصر شیردل و زارعی در این تیم نیز منتفی شده است.

ابومسلم خراسان نیز بازیکن جدیدی را به مجموعه باشگاه اضافه نکرده است.