تکرار جلسات کمیته انتقالی

گروه ورزش- رییس کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال از رفع اختلاف‌نظر‌های ایجاد شده با سازمان تربیت‌بدنی و برخی از اعضای این کمیته خبر داد و وعده داد که جلسات کمیته دوباره برگزار می‌شود. صفایی فراهانی همچنین شایعه‌های اخیر در مورد دبیرکل فدراسیون را تکذیب کرد و گفت: «هر تغییری که قرار باشد در فدراسیون انجام شود به تصویب این کمیته می‌رسد.» استقلال اهواز قهرمان نمی‌شود

گروه ورزش- در حالی که بیشتر تیم‌های لیگ برتر مدعی قهرمانی در لیگ پنجم هستند، تیم فوتبال استقلال اهواز خود را از جمع مدعیان بیرون کشیده است. فیروز کریمی معتقد است که می‌تواند در میان مدعیان باقی بماند، اما قهرمانی لیگ برتر برای آبی‌های اهوازی سرابی بیش نیست. با این اوصاف می‌توان گفت خیال بالانشینان تاحدی از استقلال اهواز راحت‌ می‌شود.

مذاکره مس با برهانی

گروه ورزش- این روز‌ها بر سر جذب آرش برهانی دعوا است. باشگاه مس اعلام کرده به شدت خواهان جذب این بازیکن است و مذاکراتی هم را او داشته، این در حالی است که به دلیل مشکلاتی که برهانی با تیم‌های پاس و النصر امارات داشت مسی‌ها موفق به جذب او نشدند، اما از قرار معلوم آرش برهانی با این انتقال موافق است.

استیلی به اسلواکی می‌رود

گروه ورزش- پس از جدایی حمید استیلی از پرسپولیس، قرار شد تا برای مربیگری در یکی از تیم‌های حاضر در لیگ اسلواکی به این کشور می‌رود. استیلی مذاکره با این تیم را به اواخر بهمن‌ماه موکول کرده است و درباره جزئیاتش فعال حرفی به میان نیاورده است.

دروازه‌بان فولاد جریمه شد

گروه ورزش- دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان در بازی تیم‌های نفت اهواز و فولادخوزستان به دلیل تمارض بازیکن حریف به وسط زمین می‌رود و با بازیکن مورد نظر برخورد فیزیکی پیدا می‌کند. به همین دلیل این دروازه‌بان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد تا درباره رفتارش توضیح دهد. قرار شد فولادی‌ها حسن هوری را با جریمه‌های نقدی فنی روبه‌رو کنند.

فرگوسن به دنبال قهرمانی

گروه ورزش- سرمربی منچستریونایتد پس از شکست در ورزشگاه الامارات لندن مقابل ‌آرسنال همچنان معتقد است تیمش بخت اول قهرمانی در لیگ جزیره است. فرگوسن گفت: «هنوز از نظر امتیاز و تفاضل گل از چلسی که با نتیجه ۲ بر صفر در زمین لیورپول شکست خورده جلوتر هستیم، بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

مهلت نقل و انتقالات نیم فصل تمدید نمی‌شود

گروه ورزش- مسوولان سازمان لیگ اعلام کردند دیروز پایان مهلت نقل و انتقالات نیم فصل بوده و زمان آن تمدید نمی‌شود. همچنین هیات‌های فوتبال نیز ۳روز فرصت دارند تا قراردادهای ثبت شده را به سازمان لیگ منتقل کنند. این در حالی است که در روزهای اخیر و تا این لحظه هنوز قراردادی در هیات فوتبال استان تهران به ثبت نرسیده است.

حمایت آنجلوتی از اینزاگی

گروه ورزش - اینزاگی، مهاجم آث‌میلان بعد از مسابقه برابر رجینا به دلیل نیمکت نشینی به مدیریت کارلوآنجلوتی، سر مربی تیمش اعتراض کرد و مدعی شد قرار گرفتن در ترکیب ثابت حق مسلم اوست. آنجلوتی نیز از صحبت‌های صریح این بازیکن حمایت کرد و گفت:«از این که بازیکنانم به راحتی حرفشان را می‌زنند، خوشحالم و امیدوارم این رابطه همچنان ادامه داشته باشد.»

جلیلی دبیر فدراسیون وزنه‌برداری

گروه ورزش- امیرجلیلی، پیشکسوت وزنه‌برداری ایران که از سوی افشار زاده به عنوان دبیر این رشته معرفی شده است، در مجمع انتخابات رییس فدراسیون منتظر آرای اعتماد اعضای مجمع خواهد بود. مجمع انتخابات فدراسیون فردا در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

بارسلونا صدرنشین شد

گروه ورزش - هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم‌های بارسلونا، رئال‌مادرید و والنسیا تمام شد. بارسلونا ۳ بر صفر جیمناستیک را شکست داد و به‌صدر جدول رسید. رئال یک بر صفر مایورکا را درهم کوبید و والنسیا نیز با یک گل از سد سوسیه‌داد گذشت.

دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو در ایران

گروه ورزش- فدراسیون تکواندو اسامی میهمانان خارجی اولین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا را اعلام کرد. بر همین اساس دبیرکل فدراسیون جهانی، رییس اتحادیه تکواندو آسیا، نماینده فدراسیون جهانی و دو عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی تکواندو برای حضور و تماشای مسابقات باشگاه‌های آسیا به تهران سفر خواهند کرد. این نفرات ۲۱ بهمن وارد ایران می‌شوند.

میراسماعیلی استارت زد

گروه ورزش - آرش میراسماعیلی جودوکار ملی‌پوش کشورمان بعد از دوری چند هفته‌ای به تمرینات تیمش بازگشت. با توجه به وضعیت بدنی میراسماعیلی به نظر می‌رسد او فعلا آمادگی مسابقه دادن را نداشته باشد. گفته می‌شود میراسماعیلی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در کویت و مسابقات قهرمانی برزیل آماده می‌کند.

توقف منچستر در مصاف با آرسنال

فاینال اسپورت‌نیوز - هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان با شکست دو بر یک منچستریونایتد، صدرنشین مسابقات مقابل آرسنال پایان یافت. در این دیدار حساس که در ورزشگاه امارات آرسنال برگزار شد، فان‌پرسی و آنری در دقایق ۸۳ و ۹۰ گلزنی کردند. تک گل منچستر را هم وین رونی به ثمر رساند.