رییس‌جمهور: ورزش ایران پیشرفت کرده است

گروه ورزش- محمود احمدی‌نژاد در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی و در مراسم تقدیم لایحه بودجه سال ۸۶ با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در بخش ورزش در یک سال گذشته، کسب صدها مدال در میادین جهانی را موید این مطلب دانست.

رییس‌جمهور گفت: «صعود ۴پله‌ای ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه نیز از جمله افتخارات ورزش در ماه‌های اخیر بود.» مشکل کمیته انتقالی به زودی حل می شود

گروه ورزش- رییس کمیته تربیت‌بدنی و جوانان مجلس امیدوار است به زودی مشکلات کمیته انتقالی فوتبال برطرف شود.

امیررضا خادم وعده داده که تا یکی-دو روز آینده مشکلات به وجود آمده به نحو احسن برطرف شود.

این در حالی است که مسوولان فدراسیون فوتبال حل معضلات به وجود آمده را غیرممکن می‌دانند.

یک مدافع جدید در جمع پرسپولیس

گروه ورزش- تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته از سفر دو روزه خود به امارات بازگشت و اولین تمرین خود را آغاز کرد.

در این تمرین بازیکنانی چون نیکبخت و الونگ حضور داشتند. یک مدافع جدید که سابقه بازی در تیم‌های پیکان و اکباتان را دارد نیز در تمرین سرخ‌پوشان حضور یافت تا در صورت تایید کادر فنی جذب این تیم شود.

قرارداد اژونگ با استقلال نهایی می‌شود

گروه ورزش- مهاجم کامرونی در آستانه عقد قرار داد با تیم استقلال تهران قرار دارد. عملکرد فنی این بازیکن ۱۸ساله مورد تایید قلعه نویی و مرفاوی قرار گرفته است.

گفته می‌شود یکی از اسپانسرهای استقلال نیمی از هزینه‌های حضور اژونگ را در استقلال پذیرفته است.

دعوت AFCاز داوران ایرانی

گروه ورزش- کنفدراسیون فوتبال آسیا چند داور ایرانی را برای شرکت در رویدادهای مختلف AFC دعوت کرده است. مسعود عنایت، حسین عسگری، صدرالدین موسوی، مسعود مرادی، محسن ترکی و هدایت ممبینی داورانی هستند که در ۳سمینار بین‌المللی شرکت می‌کنند.

عذرخواهی قلعه نویی از استقلالی‌ها

گروه ورزش- امیر قلعه نویی پس از حذف تیم فوتبال استقلال از جام حذفی گفت:« شکست مقابل بسیج ، تلخ و ناراحت کننده بود و من هنوز نتوانستم‌ام آن را هضم کنم . بارها گفته‌ام و الان هم تاکید می‌کنم که صمد با تمام توان خود در این چند ماه تیم را هدایت کرد و با تمام مشکلات ساخت.» قلعه‌نویی به جای مرفاوی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

شکست سنگین بولتون با حضور آندو

گروه ورزش- شنبه شب تیم فوتبال بولتون مقابل میدلزبورو با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و در مکان پنجم جدول، بعد از آرسنال باقی ماند. در این دیدار آندرانیک تیموریان از دقیقه ۵۹ وارد بازی شد و تنها موقعیت گلزنی خود را نیز از دست داد.

مهدوی‌کیا غایب بود، کریمی گل زد

گروه ورزش- علی کریمی در آخرین بازی دوستانه بایرن پیش از آغاز نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا، یکی از ۲ گل تیمش را به ثمر رساند. این در حالی بود که مهدی مهدوی‌‌کیا به علت سرماخوردگی در مسابقه شنبه‌شب حضور نداشت. در این مسابقه علی کریمی یک نیمه کامل برای بایرن به میدان رفت.

شکست اوساسونا مقابل اتلتیکو

گروه ورزش- در پرتنش‌ترین بازی این فصل رقابت‌های فوتبال لیگ باشگاه‌های اسپانیا تیم فوتبال اوساسونا پس از ۹۸دقیقه بازی تنگاتنگ و پربرخورد با نتیجه یک بر صفر مغلوب اتلتیکو مادرید شد. در این بازی یازده کارت زرد و ۶ کارت قرمز رد و بدل شد. اوساسونا با این شکست با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت .

ایران با دو نماینده در لیگ قهرمانان فوتسال

گروه ورزش - در صورت موافقت کنفدراسیون فوتسال آسیا سال آینده از ایران دو تیم فوتسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت. عباس ترابیان رییس کمیته فوتسال در نظر دارد در صورت پذیرفته شدن میزبانی ایران از کنفدراسیون فوتسال آسیا درخواست کند تا ایران با دو تیم در این رقابت‌ها شرکت کند.

در صورت موافقت با این طرح تیم‌های ایران‌خودرو و شن سای ساوه به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد.