بارسلونا جیمناستیک از بحران فرار می‌کند

گروه ورزش- هفته نوزدهم لالیگا اسپانیا امروز با انجام ۸ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، بارسلونای بحران‌زده که چند هفته‌ای است نتایج ضعیفی را کسب کرد در نیوکمپ میزبان جیمناستیک است. رئال مادرید تضعیف شد در زمین مایورکا به میدان می‌رود تا کاپلو راه چاره‌ای برای فرار از اعتراض‌های اخیر هواداران تیمش پیدا کند.

سایر بازی‌های امروز: زاراگوزا-رکروتیوهولوا، سوسیداد-والنسیا، رئال‌بتیس-رایسنگ‌سانتاندر، ختافه-سلتاویگو، دیپورتیولاکرونیا-اسپانیول، لوانته- تلتیکوبیلبائو. ونگر: منچستر را می‌بریم!

گروه ورزش- حساس‌ترین هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس بین آرسنال و منچستر در ورزشگاه الامارات انجام می‌شود.ونگر، سرمربی آرسنال درباره این بازی می‌گوید: «قدرت و توانایی شکست منچستر را داریم، یک‌بار در بازی رفت این تیم را مغلوب کردیم. می‌خواهیم یک بار دیگر آن را تکرار کنیم.»

دیدیه دروگبا بهترین بازیکن لیگ برتر شد

فاینال‌اسپورت‌نیوز- براساس اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال انگلستان بهترین بازیکنان این لیگ معرفی شدند. سازمان لیگ برتر فوتبال انگلستان روز جمعه جدید ترین رده بندی بهترین بازیکنان این لیگ را معرفی کرد که در این فهرست صد نفره، دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی چلسی در رده نخست و کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و فرانک لمپارد از چلسی در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

اسامی دوازده بازیکن برتر لیگ فوتبال انگلستان:

۱ - دیدیه دروگبا (چلسی) ۴۲۹ امتیاز

۲ - کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد)

۳ - فرانک لمپارد (چلسی) ۳۷۹ امتیاز

۴ - گروث بری (استون‌ویلا) ۳۷۳ امتیاز

۵ - الحاجی دیوف (بولتون) ۳۶۳ امتیاز

۶ - استیو فینان (لیورپول) ۳۶۰ امتیاز

«فاینورد» از جام یوفا اخراج شد

گروه ورزش -باشگاه فاینورد هلند روز جمعه به دلیل اغتشاش و آشوبگری هوادارانش از چارچوب رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های اروپا (جام یوفا) اخراج شد.

به‌گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از نیون، فاینورد قرار بود در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام یوفا با تاتنهام انگلیس دیدار کند. مقامات یوفا روز دوشنبه تشکیل جلسه می‌دهند تا تصمیم بگیرند تیم تاتنهام در این مرحله باید با حریف دیگری دیدار کند یا خیر. هواداران تیم فاینورد پس از شکست ۳ بر صفر این تیم مقابل نانت فرانسه در روز ۳۰نوامبر، به زد و خورد، شکستن پنجره‌ها، کندن و پرتاب صندلی‌های ورزشگاه پرداختند.