درخواست بازنشستگان ورزش از رییس‌جمهور
گروه ورزش - در حالی که رییس‌جمهور در صحبت‌های خود بر ضرورت توجه به پیشکسوتان عرضه ورزش بارها تاکید کرده است، اما برخی از پیشکسوتان ورزشی با مشکل منع انعقاد قرارداد با بازنشستگان در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف مواجه شده‌اند این قانون به آنها اجازه نمی‌دهد پس از پایان دوران خدمت و فرا رسیدن دوران بازنشستگی دوباره با ارگان‌های دولتی برای گسترش ورزش قرارداد امضا کنند. بر همین اساس تعدادی از مربیان و ورزشکاران بازنشسته کشور طی درخواستی از احمدی‌نژاد خواستند تا وی به مشکل آنها رسیدگی کند.

کاروان کشتی ایران در آمریکا

گروه ورزش - کشتی‌گیران آمریکایی از اینکه مورد استقبال ایرانی قرار گرفتند رضایت کامل دارند به همین دلیل از مسوولان اجرایی کشتی ایران دعوت کردند تا راهی این شکور شوند. به نظر می‌رسد محمدرضا یزدانی‌خرم از این دعوت استقبال زیادی کرده است و به زودی به همراه کاروان کشتی کشورمان راهی آمریکا می‌شود.

بوناچیچ: در سه جام مدعی هستیم
گروه ورزش - سپاهان در یک بازی سخت در ورزشگاه نقش‌جهان از سد سایپا قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر گذشت. لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان در این خصوص گفت: «هیچ اشکالی ندارد تیم ما در سه جام مدعی باشد.
چون سپاهان پتانسیل بالایی دارد. امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.»

پرسپولیس و العین در یک تورنمنت
گروه ورزش - محمدحسن انصاری‌فرد در مذاکره‌ای با مدیرعامل باشگاه العین، موافقت او را برای برگزاری تورنمنتی چهارجانبه در تهران جلب کرد. در‌حال‌حاضر حضور تیم‌های پرسپولیس و العین قطعی شده است. قرار برگزاری این تورنمنت در سال آینده گذاشته شده است.

زنگا سپاهان را نمی‌شناسد
گروه ورزش - سرمربی ایتالیایی العین امارات از وضعیت سپاهان برای رویارویی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار بی‌اطلاعی کرد.
والتر زنکا از مسوولان باشگاه العین خواسته تا هر چه زودتر فیلم بازی‌های سپاهان را برایش بفرستند تا نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را محک بزند.

برگزاری مجمع انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا
گروه ورزش - مجمع انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری ۱۳ بهمن‌ماه امسال در ماکائو برگزار می‌شود که طی آن علی مرادی شانس خود را جهت تصاحب سمت دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری امتحان می‌کند.
داراب ریاحی نیز برای رسیدن به کمیته فنی کنفدراسیون و دکتر شهابی جهت احراز به سمت مسوول کمیته پزشکی کنفدراسیون قاره کهن نیز نامزد می‌شوند.

بازیکن خارجی در پرسپولیس
گروه ورزش - امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس سه بازیکن خارجی حضور می‌یابند.
این بازیکنان تازه‌وارد، تونسی، سوری و پرتغالی هستند که اگر رضایت کادر فنی سرخ‌پوشان را جلب کنند تا آخر هفته به طور رسمی به جمع پرسپولیس اضافه خواهند شد.

هاشمیان رودرروی اسبرگ
گروه ورزش- تیم فوتبال هانوفر آلمان که وحید هاشمیان، مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، مقابل تیمی از لیگ دانمارک محک می‌خورد.هانوفر که اکنون آخرین سری از مراحل آماده‌سازی خویش را برای حضور در دور برگشت بوندس‌لیگا پشت‌سر می‌گذارد، مقابل اسبرگ دانمارک آزمایشی جدی صورت می‌دهد.

۱۲۰هزار دلار برای ۶ماه به وینگو
گروه ورزش- قرارداد وینگو بگوویچ با تیم‌ملی امید به‌طور کلی 120هزار دلار است.وینگو طی قراردادی 6ماهه با مسوولان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک 120هزار دلار دریافت می‌کند.
با پیروزی در دیدارهای رسمی و تورنمنت‌های معتبر، مبلغی به عنوان پاداش دلاری نیز به وی پرداخت می‌شود.

سپاهان فروردین ماه مقابل عربستان
گروه ورزش- تیم سپاهان در تاریخ 28اسفند راهی کشور عربستان می‌شود تا در اول فروردین 86 رودرروی نماینده عربستان قرار گیرد.گفته می‌شود تیم سپاهان در قالب کاروانی 50نفره به عربستان می‌رود.

مرصاد در کمین پرسپولیس
گروه ورزش- اصغر اکبری سرمربی مرصاد شیراز، پس از پیروزی بر استقلال و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: «با پیروزی ۲ بر صفر برابر استقلال بازیکنان ما به خودباوری رسیدند و می‌توانند پرسپولیس تهران را نیز شکست دهند.»
به گفته سرمربی تیم فوتبال مقاومت بسیج فارس برتری برابر پرسپولیس بحران‌زده دور از دسترس نیست و آنها می‌توانند دیگر تیم بزرگ تهران را هم به زانو درآورند.

تقدیر فیلا از داوران ایرانی
گروه ورزش- فدراسیون جهانی کشتی طی مراسمی از جلیل سیف‌ا...پور و یوسف سائفی، دو داور بین‌المللی ایران قدردانی کرد.این مراسم با حضور یحیی احمد زکریا، نماینده فیلا و چند نفر از کشتی‌گیران باسابقه ایرانی برگزار شد.