نکونام بازی کرد، اوساسونا مساوی

گروه ورزش- در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا تیم اوساسونا موفق شد در خانه اتلتیکو مادرید به یک مساوی ارزشمند دست پیدا کند. در این بازی که جواد نکونام به‌طور کامل در زمین حضور داشت، در دقیقه ۳۶ اوساسونا و در دقیقه ۷۳ اتلتیکو گلزنی کردند. دیدار برگشت دو تیم در تاریخ ۱۴ژانویه برگزار می‌شود. بگوویچ شانس اول هدایت تیم‌ملی!

گروه ورزش- وینکو بگوویچ بیشترین شانس را برای کسب سرمربیگری تیم‌ملی امید دارد. در شرایطی که رایزنی‌ها برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی امید همچنان ادامه داد و مسوولان فدراسیون در مورد انتخاب سرمربی خارجی به تصمیم نهایی رسیده‌اند، آخرین خبرها از شانس بگوویچ برای تصدی این پست حکایت دارد. طبق شنیده‌ها مذاکرات اولیه با این مربی کروات انجام شده و به احتمال زیاد او هدایت تیم امید را برعهده می‌گیرد.

ملی‌پوشان شنبه می‌آیند

گروه ورزش- پس از قطعی شدن بازی‌دوستانه با تیم‌ملی امارات، ملی‌پوشان کشورمان با ۲روز تاخیر در روز شنبه به ایران بازمی‌گردند. تیم‌ملی ایران که با هدف شرکت در تورنمنت چهارجانبه به امارات رفته بود پس از رویارویی با تیم این کشور شنبه شب دبی را به مقصد تهران ترک می‌کند. این بازی تدارکاتی به درخواست برونو متسو، سرمربی امارات انجام می‌شود.

رقابت برای امضای قرارداد اژونگ

گروه ورزش- شانس حضور در باشگاه‌های اروپایی، احتمال اینکه اژونگ را از امضای قرارداد با استقلال‌ها منصرف کند، زیاد است. استعدادیاب باشگاه الکمار هلند که برای شناسایی بازیکنان به ایران آمده است روز سه‌شنبه در تمرین استقلال حاضر شد تا ضمن ارزیابی وضعیت مجتبی جباری کار این بازیکن کامرونی را زیر نظر بگیرد. کادر فنی استقلال اگرچه از نظر فنی، این بازیکن کامرونی را تایید کرده‌اند اما برای امضای قرارداد با او باید با باشگاه‌های هلندی رقابت کنند.

کفاشیان: به تفاهم می‌رسیم

گروه ورزش- بالا گرفتن اختلافات بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال، معرفی سرمربی تیم امید را یک هفته دیگر به تاخیر انداخت. با این حال علی کفاشیان در این مورد می‌گوید: «برای انتخاب سرمربی روی گزینه‌های خارجی نظر داریم ولی مسوولان فدراسیون تمایل زیادی دارند که مربی تیم یک ایرانی باشد. البته این مشکل بزرگی نیست. مطمئن باشید در روزهای آینده روی این موضوع به تفاهم می‌رسیم و مربی جدید را انتخاب می‌کنیم.

سیموئز بهتر از فرگوسن

گروه ورزش- سیموئز از فرگوسن هم بهتر است. این را محمودیاوری می‌گوید و ادامه می‌دهد: «فکر می‌کنم با شرایط موجود سیموئز برای تیم امید از آلکس فرگوسن هم بهتر است. چون این مربی برزیلی حدود ۲۰۰ بازیکن در ایران را می‌شناسد و در مورد تیم‌های پایه اطلاعات کافی دارد. اگر یک مربی مثل فرگوسن به ایران بیاید نمی‌تواند کار مفیدی انجام دهد».

استقلالی‌ها به جزیره کیش رفتند

گروه ورزش- استقلالی‌ها پس از کش و قوس‌های فراوان و اتفاقات زیادی که در مورد مشکلات مالی این باشگاه مطرح بود، شب گذشته راهی جزیره کیش شدند. بازیکنان و کادر فنی استقلال دیروز ساعت ۳۰/۱۷ دقیقه به جزیره کیش رفتند تا مدتی را به دور از حاشیه در این جزیره تمرین کنند. طبق هماهنگی‌های انجام شده استقلالی‌ها یک بازی دوستانه با تیم منتخب کیش انجام می‌دهند و بازیکنان ملی پوش این تیم از دبی مستقیما به کیش می‌روند.

بازگشت کریمی به الاهلی

گروه ورزش- روز گذشته سخنگوی باشگاه الاهلی امارات اعلام کرد که علی کریمی یک بار دیگر به عضویت این تیم در می‌آید. مسوولان این باشگاه که یک سال و نیم قبل کریمی را به بایرن‌مونیخ واگذار کردند در تلاشند تا جادوگر ایرانی را به دبی ببرند. این در حالی است که در روزهای اخیر از سوی مقامات باشگاه بایرن‌ عنوان شده که کریمی تا آخر فصل در این تیم می‌ماند.

جوابیه فدراسیون به مطالب خبرگزاری فارس

گروه ورزش - فدراسیون فوتبال با ارسال جوابیه‌ای به گزارش شماره ۸۵۱۰۱۸۰۱۶۳ خبرگزاری فارس با عنوان «شرکت انگلیس، داریوش مصطفوی و پرسش‌های بی‌پاسخ» پاسخ داد. در این جوابیه آمده است: «شرکت در مسابقات فوتبال از سوی رییس کمیته این رشته مطرح و ایشان عنوان کردند که شرکت برگزارکننده فقط هزینه رفت و برگشت و اسکان تیم ملی را پرداخت خواهند کرد و هیچ وجه دیگری از سوی شرکت برگزارکننده پرداخت نمی‌شود.» در ادامه این جوابیه و به نقل از داریوش مصطفوی عنوان شده. «من (مصطفوی) با این موضوع مخالفت کردم و گفتم که برای حضور تیم در این مسابقات، فدراسیون حتما باید پول دریافت کند، اما ۵۰هزار دلار به همراه پخش مسابقات و بیمه بازیکنان از حرکت تا بازگشت تیم به تهران را گرفتیم و به دبی رفتیم. قرار شد مبلغ مورد نظر به حساب ارزی فدراسیون واریز شود و اگر لازم باشد فیش آن در اختیار خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد.»

تیموریان: در بهترین لیگ جهان بازی می‌کنم

گروه ورزش - از حضورم در لیگ برتر خیلی خوشحالم. آندرانیک تیموریان با اشاره به این موضوع می‌گوید: «این روزها شرایط خوبی در بولتون دارم و خیلی خوشحالم، چون در بزرگ‌ترین رقابت‌های باشگاهی جهان بازی می‌کنم.

در ضمن هواداران لقب توفان را به من داده‌اند که چنین لقبی واقعا متعجبم کرد. چون کمتر بازیکنی را به این نام صدا می‌زنند. این برای من جالب و خوشحال‌کننده است».