رسولی‌نژاد:  قلعه‌نوعی باید از میان تیم‌ملی و استقلال یکی را انتخاب کند

«سرمربی تیم‌ملی فوتبال فقط باید سرمربی تیم‌ملی باشد. در هیچ کجای دنیا یک نفر هم در تیم‌ملی کشور و هم در یک تیم باشگاهی بزرگ و پرمسوولیت و با مشغله بسیار مسوولیت ندارد. قلعه‌نوعی یا باید سرمربی تیم‌ملی باشد یا مسوول فوتبال استقلال. تجربه نشان داده کسانی که در گذشته همزمان سرمربی تیم‌ملی و در یک تیم باشگاهی بوده‌اند، نتیجه‌ای نگرفته‌اند و هر دو را از دست داده‌اند.»

این حرف‌های رسولی‌نژاد، نایب رییس باشگاه استقلال تهران است. او با اشاره به سخنان اخیر قلعه‌نوعی و انتقاد وی از برخی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: مشخص نیست خطاب قلعه‌نوعی چه کسانی بود‌ه‌اند، چرا که بنده معمولا کم مصاحبه می‌کنم و در یک ماه اخیر تنها یک مصاحبه داشته‌ام».

رسولی‌نژاد ادامه داد: درخصوص وقایعی که اتفاق افتاد باید گفت، اولا اتفاق آرا در هیات‌مدیره باشگاه بعد از شکست در برابر سایپا صورت گرفت، چون دو باخت متوالی در برابر این تیم، نگران‌کننده بود. کاری به باشگاه‌های دیگر نداریم و ما برنامه‌های خود را داریم. نایب‌رییس باشگاه استقلال معتقد است که آنچه تصمیم‌گیری شد، به اتفاق تمام اعضا غیر از خانم شایق بود که به دلیل گرفتاری جلسه را ترک کرد.

این‌که در برخی روزنامه‌ها عدم حضور دکتر رضایی در جلسه را مطرح کرده بودند، صحت نداشت و تصمیمات در مورد باشگاه با حضور وی صورت گرفته است. نماینده مجلس ادامه می‌دهد: درهمان شب که جلسه هیات‌مدیره برگزار شد، با یکی از گزینه‌های مربیگری که مورد نظر اعضا برای همکاری با باشگاه بود، صحبت شد و صحبت با وی توسط یک نفر صورت نگرفت، بلکه چند نفر از اعضای هیات‌مدیره این کار را انجام دادند، منتهی قرار شد که با گزینه‌های متعدد صحبت شود. بنابراین مذاکره با غلام‌حسین پیروانی و سردار جعفری سرمربی و مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی را تایید می‌کنم.

رسولی‌نژاد در ادامه حرف‌هایش از قلعه‌نویی انتقاد می‌کند و می‌گوید: اولا از آقایانی که مدعی هستند سال‌ها در باشگاه بوده‌اند و در حال حاضر می‌خواهند همه مشکلات باشگاه ظرف دو، سه ماه حل شود، باید سوال شود شما که سال‌ها مسوولیت و مدیریت داشته‌اید، الان امکانات باشگاه کجا است؟ باشگاه در چند رشته فعالیت دارد؟ شرم دارد بگویم وزیر سابق رفاه برای باشگاه استقلال قصد ایجاد تیم والیبال استقلال گنبد را داشت، ولی بحث‌هایی پیش آمد. اگر قرار نیست تیمی به این نام داشته باشیم از همان اول گفته شود، نه این‌که ایجاد حق شود و آنها هم یک روز قبل از مسابقه دنبال این بیایند که امکاناتی مثل لباس و کفش و... بخواهند. یا آقایان جواب دهند که بر سر فوتسال باشگاه چه آمده است؟

چقدر بر روی تیم‌های پایه کار شده و تا چه اندازه به صورت اصولی و ریشه‌ای در باشگاه در این سال‌ها کار کرده‌اند؟ نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس با تاکید بر تماس خود و برخی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال با سرمربی و مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: «با وجود این که مذاکره صورت گرفته بود، این مساله را اعلام نکردیم، چراکه هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی اعلام کردند تا پایان فصل به مربی خود نیاز دارند. منتها بهتر بود وقتی جواب منفی بود این مساله مطرح نمی‌شد تا بهانه به دست برخی داده شود که هرچه بخواهند بگویند و دیگران را متهم کنند.

او در مورد انتقاد از کم‌تجربگی مدیریتی برخی اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال نیز گفت‌ که رشته تخصصی‌اش از دوره نوجوانی، فوتبال بوده و مثلا در جام آموزشگاه‌های تهران شرکت داشته است».

رسولی‌نژاد با تاکید بر آماده کردن تیم استقلال برای بازی‌های آسیایی گفت: قلعه‌نوعی باید یا سرمربی تیم‌ملی باشد یا سرمربی تیم استقلال؟

آقایان به جای تهمت زدن، ببینیم حرف ما منطقی است یا خیر. او با اشاره به سابقه مدیریتی و مسوولیت‌های ورزشی خود گفت: معتقدم جواب نمی‌دهد یک نفر هم سرمربی تیم‌ملی باشد هم بخواهد در باشگاهی دیگر مسوولیت داشته باشد. زمانی که تیم بسته شده که بنده عضو باشگاه استقلال نبودم، ولی همه سعی می‌کنند هرچه توپ است در زمین بنده بیندازند و بگویند هرچه مشکل در باشگاه وجود دارد زیر سرفلانی است.