بازی استقلال - مرصاد به خاطر بارش برف لغو شد

گروه ورزش- دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران مرصاد شیراز که قرار بود در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود به دلیل بارش سنگین برف در این شهر لغو شد. این دیدار با توجه به شرایط فعلی دیروز برگزار نشد و استقلال به تهران بازگشت. صعود دو پله‌ای قهرمان پرتاب دیسک ایران

گروه ورزش- احسان حدادی قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک ایران و آسیا پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی دوحه دو پله در جدول رده‌بندی پرتابگران دیسک جهان صعود کرد تا با ۱۱۶۶ امتیاز در مکان هفدهم قرار گیرد. در این رده‌بندی «ویرجیلیوس الکنا» از لیتوانی با ۱۳۹۲ امتیاز در مکان نخست قرار دارد.

مجتبی جباری با استقلال به کیش می‌رود

گروه ورزش- تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با پاس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر، اردویی یک هفته‌ای را در کیش برپا می‌کند و مجتبی جباری که دوران بهبودی از ناحیه پای خود را پشت سر می‌گذارد می‌تواند این تیم را در اردوی فوق همراهی کند. امین نوروزی، فیزیوتراپیست استقلال با تایید این خبر گفت: جباری در حال حاضر به همراه من مشغول انجام تمرینات انفرادی است و از نیم فصل دوم می‌تواند تیم فوتبال استقلال را در رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.

علی سامره در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ امارات

گروه ورزش- علی‌ سامره با به ثمر رساندن دو گل در بازی با النصر در هفته نهم لیگ سراسری باشگاه‌های امارات مجموع گل‌های زده خود را به ۱۱ گل رساند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. پس از علی سامره،‌ گریگوری دوفرینتس از تیم دبی با ۹ گل در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفت و «رضا عنایتی» دیگر بازیکن ایرانی شاغل در امارات با ۶ گل زده در رده سوم قرار گرفته‌اند.

۴ بازیکن پرسپولیس محروم شدند

فرید زرینه، پزشک باشگاه پرسپولیس گفت: «کریم باقری، محمدرضا مامانی، داوود سیدعباسی و فراز فاطمی به علت آسیب‌دیدگی نباید تا پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر تیم پرسپولیس را در بازی با راه‌آهن و ذوب آهن اصفهان همراهی کنند و بنده این موضوع را با آقای دنیزلی درمیان خواهم گذاشت تا آسیب‌دیدگی این نفرات به طور کامل برطرف شود.»