شکست تحقیرآمیز رئال‌مادرید با ۳ گل

گروه ورزش- هفته شانزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) با توقف بارسلونا مقابل آتلتیکو مادرید و شکست تحقیرآمیز رئال مادرید مقابل تیم نه چندان مطرح راکتیو دهولوا همراه بود. به گزارش کیکر بارسلونا که با گل دقیقه ۴۱ رونالدینهو از آتلتیکو پیش بود در پایان به نتیجه یک به یک رضایت داد تا با ۳۴ امتیاز بعد از سویا در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. اما در دیگر بازی مهم لالیگا رئال مادرید با دریافت ۳ گل مغلوب تیم راکتیو دهولوا شد تا شبی سخت برای کاپلو و ستاره‌های کهکشان رقم بخورد. با نتایجی که در هفته شانزدهم به دست آمد سویا همچنان با ۳۷ امتیاز اول است و بارسلونا و رئال‌مادرید به ترتیب با ۳۴ و ۳۲ امتیاز دوم و سوم هستند. رونالدینهو تابعیت اسپانیایی می‌گیرد

گروه ورزش- رونالدینهو مهاجم ملی‌پوش و ستاره برزیلی بارسلونا تابعیت اسپانیایی می‌گیرد. به گزارش رادیوکاتالونیا بهترین بازیکن جهان در سال گذشته این بار خودش دست به کار شده تا پیش از فرا رسیدن زمان دادگاهی مدارک لازم برای تابعیت اسپانیایی را تسلیم مقامات این کشور کند. سخنگوی بارسلونا در این مورد می‌گوید: «اقدامات لازم از مدت‌ها پیش آغاز شده بود و حالا این بازیکن خودش جزییات را پیگیری می‌کند.»

عضویت افتخاری باشگاه النصر به رییس AFC اعطا شد

گروه ورزش: مسوولان باشگاه النصر عربستان عضویت افتخاری مادام‌العمر این باشگاه را به محمد بن همام، رییس AFC اعطا کردند. مدرک افتخاری باشگاه النصر در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا توسط محسن الجمعان (رییس این باشگاه) به بن‌همام اعطا شد. النصر که از قدیمی‌ترین باشگاه‌های عربستان است در سال ۱۹۵۵ میلادی افتتاح شد و اولین تیمی بود که در سال ۲۰۰۰ به عنوان نماینده آسیا در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت کرد.

توماس دال تا پایان فصل در هامبورگ می‌ماند

گروه ورزش: توماس دال به‌رغم نتایج ضعیفی که هامبورگ در نیم فصل اول رقابت‌های بوندس لیگا گرفته است همچنان در سمت سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد. روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه هامبورگ برفت هوفمان، رییس این باشگاه اعلام کرد که دال تا پایان فصل، سرمربی هامبورگ است. ما اعتقاد داریم که می‌توانیم با همین کادر فنی فعلی از سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کنیم.

تیم فوتبال ژاپن به مصاف آمریکا می‌رود

گروه ورزش: تیم فوتبال امید ژاپن در دیداری دوستانه به مصاف تیم زیر ۲۲ سال آمریکا می‌رود. فدراسیون فوتبال ژاپن روز گذشته اعلام کرد که تیم زیر ۲۲ سال این کشور برای آمادگی هر چه بیشتر در مرحله مقدماتی المپیک پکن روز سوم اسفندماه به مصاف تیم آمریکا می‌رود.