سایپا بدون یارکمکی در جام باشگاه‌های آسیا

گروه ورزش - تیم تکواندو باشگاه سایپا بدون استفاده از یارکمکی در اولین دوره جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند. در این مسابقات که روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن در سالن افراسیابی تهران برگزار می‌شود ایران با تیم‌های پاس، دانشگاه آزاد و سایپا شرکت می‌کند. طبق هماهنگی‌های انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو دو تیم پاس و دانشگاه آزاد از بازیکنان ملی‌پوش در این مسابقات استفاده می‌کنند، سایپا تنها نماینده ایران است که با ترکیبی از مهره‌های جوان و ناشناس وارد این مسابقات می‌شود. ساعی: اولویت اول من ورزش است

گروه ورزش - با راهیابی هادی ساعی به شورای شهر تهران این احتمال وجود دارد که او به دلیل مشغله‌های کاری از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کند. ساعی در این مورد می‌گوید: «چیزی مشخص نیست، اما تاکید می‌کنم که اولویت اول من ورزش است و بیش از گذشته و با انگیزه بیشتر در تمرینات شرکت می‌کنم. من پیش از این هم در کنار ورزش قهرمانی کارهای جانبی داشتم که با کاستن از حجم آنها به شورا نیز خواهم رسید.»

دنیزلی با سفر الونگ به کامرون مخالفت کرد

گروه ورزش - با وجود موافقت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سفر الونگ به کشورش، مصطفی دنیزلی یک بار دیگر با سفر او به کامرون مخالفت کرد. الونگ که از سوی دنیزلی از حضور در تمرینات پرسپولیس اخراج شده است در جلسه روز چهارشنبه‌اش با انصاری‌‌فر موافقت او برای حضور در جشن کریسمس را جلب کرد. این در حالی است که در کمتر از چند ساعت پس از این جلسه دنیزلی اعلام کرد به هیچ‌وجه اجازه خروج الونگ از ایران را نمی‌دهد.

دستیار میثاقیان از تراکتورسازی می‌آید

گروه ورزش - با درخواست اکبر میثاقیان، دستیار اسبق او از باشگاه تراکتورسازی به راه‌آهن می‌آید. علی نظرزاده که هم‌اکنون مربی تراکتورسازی تبریز است. دو سال در ابومسلم به عنوان دستیار اول میثاقیان با او همکاری کرده است. هر چند که این انتقال با توجه به شرایط بحرانی تراکتورسازی در لیگ یک با مخالفت سردار ملاحی مدیرعامل باشگاه روبه‌رو شده است، اما نظرزاده اواسط هفته آینده برای مذاکره با راه‌آهنی‌ها وارد تهران می‌شود.

استقلالی‌ها بعدازظهر به شیراز می‌روند

گروه ورزش - تیم فوتبال استقلال برای رویارویی با تیم مقاومت بسیج فارس امروز بعدازظهر راهی شیراز می‌شود. در این مسابقه که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شود، استقلالی‌ها با ترکیبی کامل به مصاف این تیم شیرازی می‌روند. استقلالی‌ها در صورت پیروزی در این بازی، در مرحله یک هشتم نهایی با برنده دیدار پرسپولیس - شهر صنعتی کاوه بازی می‌کنند.

شاه‌حسینی: رهبری‌فرد تحریک می‌کند

گروه ورزش- رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با باشگاه‌های پرسپولیس برای مسوولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی هم تکراری شده اما صحبت‌های رهبری‌فرد درباره باشگاه پرسپولیس جریان تازه‌ای به راه انداخت. شاه‌حسینی معتقد است که حرف‌های رهبری‌فرد درخصوص باشگاه پرسپولیس برای تحریک کردن کمیته انضباطی است و این حرف‌ها صحت ندارد.

مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج برگزار می‌شود

گروه ورزش- نفرات برتر مسابقات نیمه نهایی شطرنج به منظور حضور در اردوی تیم‌ملی با هم مسابقه می‌دهند.

رقابت‌های فینال قهرمانی کشوری شطرنج در دو جدول با حضور ۱۲ شطرنج‌باز دختر و پسر به طور همزمان در محل فدراسیون برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان برای انتخاب در اردوی تیم‌ملی از اول دی ماه به مدت ۹ روز به روش دوره ای ‌(۱۱ دور) با هم مسابقه می‌دهند که احسان قائم مقامی، الشن مرادی و آتوسا پورکاشیان با توجه به حضور در بازی‌های آسیایی دوحه قطر وکسب عنوان سوم این مسابقات به طور مستقیم به اردو دعوت می‌شوند.

پورحیدری: تیم‌ملی در جام‌ملت‌ها کار سختی دارد

گروه ورزش- «قهرمانی در جام‌ملت‌های آسیا نیاز به برنامه‌ریزی مناسب دارد که مطمئنا کادر فنی تیم‌ملی پس از مشخص شدن حریفان اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهند». این حرف‌های منصور پورحیدری است. منصور پورحیدری سرمربی سابق تیم‌ملی و سرمربی تیم فوتبال صنایع اراک می‌گوید: تیم ایران نسبت به دو تیم ژاپن و کره‌جنوبی با قرعه بهتری مواجه شده است ولی نمی‌توان با حضور تیم‌های ازبکستان و چین به‌راحتی از صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

تشدید مصدومیت رودباریان

گروه ورزش- حسن رودباریان دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پاس به علت مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در رقابت‌های جام حذفی همراهی کند. کاپیتان تیم پاس که به علت گرفتگی شدید عضله کمر در مسابقه حساس این تیم برابر سایپا حضور نداشت، به علت تشدید مصدومیت خود بازی این تیم برابر شموشک که عصر روز یکشنبه و در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور در نوشهر برگزار می‌شود را نیز از دست داد.

دوری دوماهه شفیعی از فوتبال

گروه ورزش- مهاجم سرعتی تیم سپاهان تا دو ماه آینده قادر نخواهد بود این تیم را همراهی کند. حمید شفیعی که یک ماه پیش از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود، با توجه به مشکلات سپاهان در خط حمله زودتر از موعد مقرر بر سر تمرینات حاضر شد. او که باید دو هفته دیگر استراحت می‌کرد، هفته گذشته در تمرینات سپاهان حاضر شد و با بدشانسی از ناحیه رباط داخلی دوباره آسیب دید. زانوی شفیعی نیازی به عمل جراحی ندارد ولی مهاجم سپاهان با این مصدومیت نسبتا طولانی که دچار آن شده است، حداقل دو ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.