ایران در گروه C آسیا
مالزی، ازبکستان و چین به ایران رسیدند
سه شنبه قرعه‌کشی مرحله پایانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2007 برگزار شد و ایران در گروه C در کنار مالزی، ازبکستان و چین قرار گرفت. ایران که بدون شکست راهی مرحله پایانی این رقابت‌ها شده است، باید در مالزی به میدان برود. تیم ملی به عنوان سرگروه در این قرعه‌کشی انتخاب شده بود. خداداد عزیزی که در مراسم قرعه‌کشی شرکت کرده است، قرعه ژاپن را برداشت تا این تیم در گروه B قرار گیرد. شانزده تیم در چهار گروه چهار تیمی در چهار کشور اندونزی، مالزی، تایلند و ویتنام رقابت خواهند کرد.
گروه‌های جام ملت‌های آسیا - گروه A: تایلند، عمان، عراق، استرالیا - گروهB: ویتنام، قطر، امارات، ژاپن - گروه C: مالزی، ازبکستان، چین، ایران - گروه D: اندونزی، عربستان، بحرین، کره

قدردانی مجلس از ورزشکاران
گروه ورزش- رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در نطق پیش از دستور خود از عملکرد ورزشکاران ایران در دوحه ابراز رضایت کرد. به گفته حداد عادل کسب ۴۸ مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات آسیایی باعث ارتقای جایگاه ایران در میان کشورهای آسیایی شده است.

کشتی ایران با قدرت های جهان مسابقه می‌دهد
گروه ورزش- رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد از 22 تا 25 مارس سال 2007 در روسیه برگزار می‌شود که از شش تیم برتر جهان برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است. ایران به عنوان نایب قهرمان جهان و قهرمان آسیا به همراه ازبکستان دو نماینده آسیا در این رقابت‌ها هستند، علاوه بر روسیه، میزبان رقابت‌ها، گرجستان، آمریکا و اوکراین در جام جهانی حضور دارند.

وزنه‌بردار ایرانی ششم شد
گروه ورزش- مسابقات قوی‌ترین مردان جهان که روز یکشنبه در روسیه برگزار شد، مجید دژبرار تنها نماینده ایران و‌ آسیا به عنوانی بهتر از ششم دست نیافت. مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در شهر پودوفسکی به همت سازمان جهانی ورزشکاران قدرتی و به مدیریت ولادیس روکین از کشور لتونی و مشارکت انجمن قوی‌ترین مردان ایران برگزار شد. نمایندگان لهستان، بلغارستان (۲نفر)، استونی و آمریکا به ترتیب نفرات اول تا پنجم را به دست آوردند.

ووشو به چین می‌رود
گروه ورزش- رییس اجرایی المپیک چین با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ووشو اعلام کرد، این کمیته موافقت خود را با شرکت تیم‌ملی ووشو ایران در بازی‌های 2008 اعلام کرده است: مسابقات ووشو المپیک چین از 21 تا 24 آگوست در ورزشگاه مرکزی انجام می‌شود.براین اساس 120 ووشوکار از 25 کشور جهان سهمیه شرکت در این بازی‌ها را دریافت کرده‌اند.

مرفاوی به مالزی نمی‌رود
گروه ورزش- قرار بود عبدالصمد مرفاوی به همراه یکی از مسوولان باشگاه استقلال جهت شرکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی سفر کند، اما وی از این سفر انصراف داد. به‌دلیل حساسیت بازی‌های باقیمانده تا پایان نیم‌فصل و حضور استقلال در مسابقات جام حذفی، مرفاوی قید سفر به مالزی را زده و فقط عباس ترابیان به نمایندگی از باشگاه استقلال در این مراسم شرکت می‌کند.

الونگ در پارک ملت دوید



گروه ورزش- الونگ که به دستور دنیزلی تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات را ندارد، صبح دیروز در پارک ملت به دویدن پرداخت. این بازیکن قصد دارد برای معاینه پای خود راهی مطب دکتر ابراهیمیان شود. این در حالی است که مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند الونگ نباید به تنهایی نزد ابراهیمیان برود و باید یکی از اعضای کادر پزشکی یا فنی وی را همراه می‌کند.

بدهی، مشکل اساسی پرسپولیس
گروه ورزش- «مشکل اساسی که گریبانگیر پرسپولیس شده، بدهی‌های گذشته این باشگاه است، قطعا اگر بدهی‌های قبلی مشکل‌ساز نمی‌شد پرسپولیس می‌توانست گام‌های بیشتری به سمت موقعیت بردارد.» این حرف‌های حسین مالکی، نایب رییس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس است. او با بیان این مطلب می‌گوید: «مشکلات مالی پرسپولیس با همدلی و صبر و تحمل حل می‌شود، فقط اعضای تیم باید دندان روی جگر بگذارند.»

هاشمیان ثابت بازی نمی‌کند
گروه ورزش- وحید هاشمیان، بازیکن ایرانی تیم هانوفر به عنوان بازیکن ذخیره، تیمش را در دیدار برابر دویسبورگ همراهی می‌کند. دیتر هکینگ، سرمربی این تیم نام این گلزن ایرانی را در ترکیب ثابت برای بازی با دویسبورگ در چارچوب جام حذفی رد نکرده است.

داسیلوا مورد غضب استقلال
گروه ورزش- نشست کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای رسیدگی به پرونده تخلف داسیلوا مهاجم برزیلی این باشگاه دوشنبه برگزار نشد و از قرارمعلوم این جلسه فردا برگزار می‌شود. داسیلوا که به علت تاخیر در بازگشت به تهران با برخورد مربیان روبه‌رو شده بود. در حال حاضر حق شرکت در تمرینات آبی‌پوشان را ندارند.

باقری از نیم‌فصل دوم می‌رسد
گروه ورزش- کریم باقری که به دلیل انجام معاینات پزشکی موفق به انجام بازی مقابل ملوان نشد، به دلیل آسیب‌دیدگی تا پایان نیم‌فصل اول اجازه بازی کردن برای تیمش را ندارد. باقری درخصوص وضعیتش گفت: ‌«خوشبختانه آسیب‌دیدگی‌ام بهتر شده و مشغول انجام تمرینات سبک هستم. البته به گفته پزشک تیم به احتمال فراوان پرسپولیس را از نیم‌فصل دوم همراهی می‌کنم».

همدانی تا اطلاع ثانوی محروم شد
گروه ورزش- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که ستار همدانی بازیکن تیم شیرین فراز کرمانشاه را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرده است. همدانی در بازی پنجم آذر ماه دو تیم پگاه گیلان و شیرین فراز کرمانشاه با حرکات غیرورزشی و به دور از شئون اخلاقی نسبت به تماشاچیان به تیم مقابل اهانت و فحاشی کرد.