هاشمی: «جلالی» فقط ناظر تیم امید است

سرپرست فدراسیون فوتبال به دنبال اظهارات متفاوت در مورد سرنوشت نهایی همکاری با سرمربی برزیلی تیم ملی امید، گفت: بعید می‌دانم سیموئز به کار خود در ایران ادامه دهد. کیومرث هاشمی حرف از قرارداد باقی‌مانده سیموئز می‌زند و می‌گوید: «سیموئز دو هفته دیگر با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد و با توجه به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی او که بیشتر مربوط به بیماری دخترش است، عملا این قرارداد دو هفته دیگر تمام می‌شود که با این اوصاف بعید می‌دانم دیگر با سیموئز همکاری داشته باشیم.»

او با تاکید بر حضور پرقدرت در رقابت‌های انتخابی المپیک پکن افزود: «تیم ملی امید باید در اولین فرصت دوباره تمرینات خود را آغاز کند و هیچ فرصتی را از دست ندهد.

با مسوولان کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت تیم امید مشورت می‌کنیم تا به دیدگاه مشترکی برسیم. هنوز زمان این جلسه معلوم نیست، ولی در اولین فرصت به این موضوع مهم رسیدگی خواهیم کرد. »

هاشمی درباره مربی جدید تیم ملی امید می‌گوید: «فعلا روی مربی خاصی بحث نکرده‌ایم، پس از جمع‌بندی نظرات فرد مورد نظر را اعلام خواهیم کرد.

مجید جلالی، ناظر کمیته ملی المپیک در فوتبال است و تنها کارش نظارت است و هیچ کاری به کادر فنی تیم ملی نخواهد داشت.

نظر ‌ روی مربی خاصی ندارم. نظرم نظر جمع است و بر اساس نظرات جمعی کار خواهیم کرد. هر آنچه به صلاح فوتبال کشور باشد، انجام می‌دهیم.»

معاون سازمان تربیت بدنی که در جلسه‌ با رییسان فدراسیون‌های ورزشی اعزامی به دوحه حضور داشت در این‌باره گفت: «در این نشست عملکرد کاروان اعزامی به دوحه و نقاط قوت و ضعف آن بررسی شد.

این جلسه در واقع شروع کار ستاد المپیک پکن و توجه به این بازی‌ها بود.

تحلیل ما این است که با توجه به استعدادهایی که در ورزش کشور وجود دارد، توان قرار گرفتن در جایگاه بالاتر در بازی‌های آسیایی «گوانگ ژو» چین دور از دسترس نیست اما، باید بیشتر کار کنیم.»