گروه ورزش- همان بازیکنی که اول فصل به عنوان جاسوس استقلال معرفی می‌شد و در ترکیب این تیم قرار نمی‌گرفت دیروز ۲ گل برای این تیم زد تا استقلال را به ۳ امتیاز حساس برساند. میثم بائو دیروز در بازی استقلال - سپاهان در دقایق ۳۹ و ۹۱ برای تیمش گل زد. او در بازی با ابومسلم هم برای استقلال گل زده بود و حالا با ۲ گلی که دیروز زد، تا هفته‌ها در ترکیب ثابت استقلال قرار می‌گیرد. بائو هر دو گلش را از روی اوت‌های علی علیزاده زد. علیزاده در پرسپولیس هم فقط اوت پرتاب می‌کرد و حالا در استقلال، جز این کار، وظیفه دیگری ندارد. اما اوت‌های او در استقلال بیشتر گل می‌شوند. دیروز اگر اوت‌های بلند او نبودند استقلال بازی را باخته بود. اوت اول او باعث مساوی شدن بازی شد. استقلال در دقیقه ۱۲ گل خورده بود و باید این گل را جبران می‌کرد. گل سپاهانی‌ها را جواد ماهری زده بود. ماهری روی پاس عماد رضا صاحب یک موقعیت شد و با شوت نسبتا آرام خود دروازه استقلال را باز کرد. اما استقلالی‌ها که در آزادی بازی می‌کردند، با چند حمله توانستند بازی را مساوی کنند.

نیمه اول با نتیجه یک - یک مساوی تمام شد. سپاهان در نیمه دوم با ترکیب جوان‌تری به میدان رفت. احمد محمدپور و قادر افکاری وارد زمین شدند تا میانگین سنی سپاهان کمتر شود. اما استقلال بازی را در دست گرفت. با این‌حال استقلالی‌ها نتوانستند دروازه سپاهان را باز کنند تا اینکه در دقیقه ۹۱، در یک صحنه که علیزاده اوت پرتاب کرد، توپ به طور اتفاقی روی سر بائو نشست و او دروازه سپاهان را باز کرد. سپاهانی‌ها هم دیگر فرصتی نداشتند تا گل خورده را جبران کنند و بازی را ۲ بر یک باختند.

اما استقلال با وجود این پیروزی هم به صدر جدول نرسید. چون سایپا باز هم حریفش را شکست داد و با تفاضل گل بهتر خود در صدر جدول باقی ماند. سایپا دیروز ۲ - یک پیکان را شکست داد. نتایج بازی‌های دیروز به شرح زیر است:

استقلال تهران ۲ - سپاهان یک، سایپا ۲- پیکان یک، ذوب‌آهن ۲ - ملوان صفر، فجرسپاسی ۲ - ابومسلم صفر، مس ۲ - برق یک، پاس یک - استقلال اهواز صفر ، صباباتری یک - راه‌آهن یک ، فولاد صفر - پرسپولیس صفر.

مجید جلالی اخراج شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی که هدایت تیم پاس را برعهده داشت، پس از پیروزی در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر، از سمت خود برکنار شد. مجید جلالی که از چندی پیش شایعه برکناری‌اش به گوش می‌رسید، پس از پیروزی تیمش در دیدار باز استقلال اهواز، در حکمی از سوی مدیرعامل این باشگاه برکنار شد.

این مسابقه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد که میزبان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، اما هنوز چند دقیقه‌ای از پایان بازی نگذشته بود که حکم برکناری جلالی اعلام شد. همایون شاهرخی از فردا فعالیتش را در تیم پاس به عنوان جایگزین جلالی آغاز می‌کند.