خبر انتقال بکهام به اینتر تکذیب شد
گروه ورزش-خبر انتقال بکهام به اینترمیلان بسیار جدی است و رسانه‌های اسپانیا و ایتالیا در این زمینه اخبار تازه‌ای را منتشر کرده‌اند. برونزتی، مدیر باشگاه رئال می‌گوید: احتمال حضور بکهام مانند لوئیز فیگو در اینتر وجود دارد، اما او باید خودش تصمیم بگیرد. فکر نمی‌کنم بکهام تا آخر فصل از رئال جدا شود.

ماتراتزی به زیدان پیشنهاد آشتی داد
گروه ورزش-بعد از گذشت چند ماه از جام‌جهانی بالاخره مارکو ماتراتزی پا‌پیش گذاشت و زیدان را به صلح و آشتی دعوت کرد تا خاطره بد فینال جام هجدهم کمرنگ شود.مارکو ماتراتزی در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های اسپانیا زیدان را برای آشتی کردن فراخواند.او گفت: « از آن موقع ۵ ماه می‌گذرد و بهتر است کم‌کم فراموش کنیم. من به زی‌زو می‌گویم در خانه من به رویش باز است.»

مصدومیت مشکل بزرگ بارسلونا
گروه ورزش-به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویتر، بارسلونا این روزها در مرحله بسیار حساسی قرار دارد و در لیگ قهرمانان، برای صعود به مرحله بعدی باید در آخرین دیدار، وردربرمن را شکست بدهد. مصدومیت ستاره‌های بزرگ بارسا از مشکلات اصلی این تیم است. ساموئل اتوئو، لیونل مسی، تیاگو موتا، رافا مارکز و خاویر ساویولا بازیکنان مصدوم بارسا هستند. این موضوع کار بارسای‌ها را سخت‌تر کرده است.

کاکا به رئال نمی‌رود

گروه ورزش-ارنستو برونزتی، مشاور بازار نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا اعلام کرد که کاکا، میلان را به قصد رئال مادرید ترک نخواهد کرد. باشگاه میلان بارها اعلام کرده که کاکا فروشی نیست با این حال او مورد توجه باشگاه رئال برای حضور در این تیم قرار دارد.

کریستیانو رونالدو: چلسی تیم قدرتمندی است
گروه ورزش-فاینال اسپورت نیوز - به‌دنبال شکست یک بر صفر هفته گذشته تیم منچستریونایتد مقابل سلتیک و عصبانیت هواداران این تیم بعد از این باخت، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم، ابراز امیدواری کرد که یونایتد در پایان فصل جاری افتخارات بزرگی را به دست آورد.به گفته کریستیانو شیاطین سرخ توانایی کسب جام قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ برتر و اتحادیه انگلستان را دارند و برای رسیدن به این اهداف از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.رونالدو در مورد دیدار تیمش مقابل چلسی در چارچوب مسابقات لیگ برتر گفت: چلسی تیم قدرتمندی است و مانند فصل گذشته در شرایط خوبی قرار دارد، اما با این حال ما شرایط بهتری نسبت به آنها داریم و بازی منطقی را مقابل آنها ارائه می‌کنیم.