مهدوی‌کیا، خانه‌نشین شد

گروه ورزش - مصدومیت مهدی مهدوی‌کیا در دیدار سه‌شنبه شب هامبورگ مقابل آرسنال کار دستش داد. به گفته پزشک هامبورگ، کیا دچار کشیدگی عضله شده است و تا ۲هفته نمی‌تواند بازی کند. به این ترتیب او بازی این هفته بوندسلیگا برابر بایرن مونیخ را از دست می‌دهد. امید ایران، بحرین را ناامید کرد

گروه ورزش - تیم فوتبال امید ایران در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی امید بحرین را شکست دهد. در این بازی که در جزیره کیش برگزار شد، مازیار زارع و بهشاد یاورزاده برای ایران گل‌زنی کردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که در ابتدا بحرین با یک گل پیش افتاده بود ولی در ادامه بازیکنان ایران تک‌ گل خورده را با دو گل جبران کردند.

جریمه ۳۰۰هزار تومانی پرسپولیس

گروه ورزش - فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را به دلیل استفاده از لباس مرکب از رنگ‌های قرمز و سفید (که لباس سوم این تیم محسوب می‌شود) در مقابل استقلال ۳۰۰هزار تومان جریمه کرد. بر اساس قوانین لیگ هر تیم در یک فصل فقط از دو لباس می‌تواند استفاده کند که قبل از آغاز مسابقات باید رنگ‌ آن مشخص شود. اما لباس راه‌راه پرسپولیس قبلا به فدراسیون معرفی نشده بود به همین دلیل فدراسیون مجبور به جریمه پرسپولیس بعد از گذشت ۳هفته از دربی شد.

اولادی همچنان ممنوع‌الخروج است

گروه ورزش - مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح پیوستن مهرداد اولادی، بازیکن تیم پرسپولیس را به یکی از تیم‌های خارجی غیرقانونی دانست و گفت: «اولادی تا زمانی که دو سال خدمت سربازی خود را انجام ندهد نمی‌تواند در هیچ تیم خارجی بازی کند.» این در حالی است که مهرداد اولادی مدعی شده در‌حال‌حاضر دانشجو است و فعلا از خدمت مقدس سربازی معاف است.

محرومیت فدراسیون وزنه‌برداری بخشیده شد

گروه ورزش - نشست بهرام افشارزاده، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری ایران با رییس فدارسیون وزنه‌برداری جهانی در مجارستان سرانجام با بخشش محرومیت و پرداخت جریمه ۴۰۰هزار دلاری ایران به پایان رسید. از قرار معلوم با توجه به دفاعیات انجام شده، مبلغ ۴۰۰هزار دلار در طول ۱۰ماه به صورت اقساطی به IWF پرداخت می‌شود تا تیم وزنه‌برداری ایران بتواند در بازی‌های آسیایی و جهانی شرکت کند.

سپاهان و المینا پروتکل همکاری امضا کردند

گروه ورزش - مسوولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و المینای عراق پروتکل همکاری امضا کردند. در این قرارداد، خواهرخواندگی دو باشگاه ایرانی و عراقی در برپایی اردوهای تدارکاتی و برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی در رده‌های سنی مختلف، اعزام و آموزش مربی و انتقال بازیکنان نخبه مورد توافق قرار گرفت. بعد از این توافق دو تیم سپاهان و المینا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۵ به صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.

تیم ملی والیبال به تهران بازگشت

گروه ورزش - اعضای تیم ملی والیبال ایران به تهران بازگشتند. تیم ملی والیبال ایران با پنج باخت پیاپی در مسابقات جهانی والیبال که در ژاپن برگزار می‌شود، روز گذشته وارد تهران شدند. قرار است تیم ملی از دوشنبه تمرینات خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی دوحه قطر از سر بگیرد.

شناگران اصفهانی اول شدند

گروه ورزش - دور رفت نخستین لیگ برتر شنا بانوان ایران با برتری تیم ذوب‌آهن پایان یافت. ذوب‌آهن اصفهان در پایان مسابقات ۱۰۰×۴متر مختلط با کسب بهترین زمان بر سکوی نخست ایستادند. فرناز نیکو فرید، عسل سیدپور، مینا ناصری و راحله میرزایی از ذوب‌آهن با کسب ۵دقیقه و ۹ و ۷۸صدم ثانیه عنوان نخست را از آن خود کردند.

پیست اسکی آبعلی باز شد

گروه ورزش - بارش سنگین برف طی روزهای گذشته در منطقه آبعلی باعث شد پیست اسکی این شهر فعالیت زمستانی خود را از امروز آغاز کند. به گفته سعید سنقری، سرپرست تربیت‌بدنی شهرستان دماوند، پیست اسکی آبعلی همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده ارائه خدمات ورزشی به ورزشکاران و دوستداران ورزش‌های زمستانی است.

استقلال - پرسپولیس در یک هشتم نهایی

گروه ورزش - مراسم قرعه‌کشی جام حذفی (جام خرمشهر

۸۶-۸۵) با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد. بر این اساس استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند. تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها ۱۰۰تیم از لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و قهرمان استان‌ها است.

تیم ملی یمن انصراف داد

گروه ورزش - تیم ملی فوتبال یمن از شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۰۶ دوحه استعفا داد. این خبری بود که دیروز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد. پیش از این تیم ملی ترکمنستان انصراف داده بود.

یکی از هواداران پاری‌‌سن‌ژرمن کشته شد

گروه ورزش - هواداران پاری‌سن‌ژرمن دست به آشوب زدند. آنها بعد از باخت تیمشان مقابل هاپوئل به خیابان‌های پاریس ریختند و جنجال کردند. پلیس برای متفرق کردن آنها دو گلوله شلیک کرد که منجر به مرگ یکی از هواداران پاری‌سن‌ژرمن شد.

پائولتا خداحافظی می‌کند

گروه ورزش - پائولتا، مهاجم پرتغالی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد بعد از پایان قراردادش در سال ۲۰۰۸ خداحافظی کند. این بازیکن می‌گوید: «پاری‌سن‌ژرمن را خیلی دوست دارم. به همین خاطر می‌خواهم با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. به نظر خودم بهترین دورانم را در این تیم سپری کردم.»

مصدومیت دو ماهه دیدا

گروه ورزش - میلان حداقل تا دو ماه دیگر دروازه‌بان اولش را ندارد. پزشکان میلان حداقل تا دو ماه به خاطر مصدومیت دیدا از ناحیه زانو به او استراحت دادند. حالا میلانی‌ها به فکر خرید یک دروازه‌بان هستند. به احتمال فراوان آملیا، دروازه‌بان لیوورنو تا چند روز آینده با میلان قرارداد می‌بندد.