اینتر در پی انتقام از اسپورتینگ

گروه ورزش- بازی‌های دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام ۸ دیدارپیگیری می‌شود. در حساس‌ترین مسابقه دو تیم اینترمیلان و اسپورتینگ لیسبون در سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند.

اینتر در این بازی انتقامی برای اینکه بتواند با خیال راحت به مرحله بعد صعود کند، باید از سد اسپورتینگ بگذرد و انتقام شکست یک‌برصفر دور رفت را از این تیم بگیرد.

در این گروه تیم بایرن‌مونیخ به عنوان تیم اول صعود خود به مرحله بعد را مسجل کرده است و اینتر با ۶امتیاز و اسپورتینگ با ۵ امتیاز در مکان دوم و سوم قرار دارند.

سایر بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

لفسکی صوفیه بلغارستان- بارسلونا اسپانیا، وردربرمن آلمان- چلسی انگلیس، اسپارتاک مسکو روسیه- بایرن‌مونیخ آلمان، بوردو فرانسه- گالاتاسرای ترکیه، لیورپول انگلیس- ایندهوون هلند، شاختار دونتسک اوکراین- آ‌اس‌رم ایتالیا، والنسیا اسپانیا- المپیاکوس یونان ۱/۱میلیارد یورو برای حق پخش بازی‌های رئال مادرید!

گروه ورزش - تیم رئال مادرید با امضای قراردادی به ارزش ۱/۱میلیارد یورویی با شبکه کاتالانی MEDIAPRO حق پخش بازی‌هایش را واگذار کرد.

قرارداد باشگاه رئال که تا پایان فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ اعتبار دارد، رکوردی تازه در حق پخش بازی‌ها محسوب می‌شود.

رئال با این قرارداد از فصل بعد مبلغ یک صد و پنجاه و هفت میلیون یورو درآمد به دست می‌آورد.

اتوئو بازیکن سال آفریقا شد

گروه ورزش - ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی بارسلونا در مراسمی باشکوه جایزه FIFPRO به نشانه بهترین بازیکن سال آفریقا را دریافت کرد.

در این مراسم که در ورزشگاه المپیک آلگونیا برگزار شد، اتوئو با تشویق ۱۵ دقیقه‌ای حاضران لنگان لنگان به روی صحنه رفت و جایزه‌اش را گرفت. دلیل اصلی انتخاب اتوئو جدا از تکنیک و سرعت بالای این ستاره، مربوط به عشق عجیب او به آفریقا و تلاش‌های انسان دوستانه و خیریه او در تاسیس حداقل هشت آکادمی کوچک و بزرگ در کامرون، نیجریه و مصر اعلام شده است.

لیگ عراق به تعویق افتاد

گروه ورزش - فدراسیون فوتبال عراق به علت مشکلات امنیتی و مالی باشگاه‌ها، زمان آغاز بازی‌های فوتبال دسته برتر این کشور را به تعویق انداخت.

قرار شد این مسابقات از ۱۶ آذر آغاز شود. پیش از این اعلام شده بود که این رقابت‌ها از سوم آذر شروع خواهد شد.