برق شیراز یک

گل: محمد مطوری (۶)

استقلال ۲

گل‌ها: اصغر طالب‌نسب (۱۲) و سیاوش اکبرپور (۳۷)

داور: محسن قهرمانی

ورزشگاه: حافظیه شیراز

بازیکنان برق شیراز: میروسلاوهیل، مطوری، مهرداد کریمیان (ابراهیمیان ۸۰)، ابراهیمی، مارکوسی، انصافی، آقا‌محمدی (ایمانی ۶۵)، حاجی‌نجف (گودرزی ۵۳)، محمدی، مهدی کریمیان، زارع

سرمربی: بیژن ذوالفقارنسب بازیکنان استقلال: وحید طالبلو، محمود فکری، علی انصاریان، پیروز قربانی، مهدی امیرآبادی، میثم بائو (علی‌رضا منصوریان ۶۲)، علی علیزاده (سعید لطفی ۸۶)، حسین کاظمی، اصغر طالب‌نسب (یوسفی ۸۲، سیاوش اکبرپور، بهشاد یاورزاده

سرمربی: صمد مرفاوی

اخراج: پیروز قربانی(۸۷) و سیاوش اکبرپور (۸۹) از استقلال. مجتبی انصافی (۸۹) از برق

حتی شکست دو بر صفر سایپا مقابل استقلال اهواز و پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان پایتخت هم باعث نشد استقلال دوباره طعم صدرنشینی را بچشد. هفته دهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی روز گذشته بین تیم‌های مختلف تهرانی و شهرستانی برگزار شد که استقلال آمده بود تکیه بر جای صدرنشین فعلی لیگ بزند.

استقلال در شیراز و در مصاف با میزبان به رغم اینکه در دقایق نخست بازی دروازه‌اش باز شد، اما در ادامه کار با دردست گرفتن نبض بازی نتیجه را به نفع خود تغییر داد. در حالی که گفته می‌شد اوضاع و احوال نامناسب و حواشی حاکم بر استقلال مانع از ارائه بازی منطقی بازیکنان آبی‌پوش استقبال می‌شود، اما صمد مرفاوی نشان داد با اینکه هنوز برای مربیگری جوان است و شاگردانش آن طور که باید و شاید از او حساب نمی‌برند، زورش به استقلال می‌چربد و می‌تواند استقلال را در شیراز و مقابل هواداران حریف سرافراز کند.

دیروز در حالی استقلال میهمان برق شیراز بود که نه محمد نوازی را در اختیار داشت و نه آگوستین گیلائوری را. گیلائوری و نوازی به خاطر مشکلات انضباطی فعلا از حضور در اردوی تیم محروم هستند.

امیرحسین صادقی هم که ۳اخطاره بود نمی‌توانست برای استقلال بازی کند.

اما نفوذهای پی در پی علیزاده و اکبرپور در حین بازی مانع از فروریختن تیم در نبود بازیکنان کلیدی در این دیدار شد.

شاید خوشحال‌ترین تیم از کسب نتیجه دوتیم استقلال - برق دیروز سایپا بود. سایپا با این که تن به شکست در مقابل استقلال اهواز داد اما به‌دلیل تفاضل گل برتر خود همچنان در صدر جدول باقی ماند تا استقلال نیز در رده دوم امید خود را برای رسیدن به صدر جدول از دست ندهد. بیشترین صعود در جدول نصیب پیکان شد که ذوب آهن را شکست داد.

در دیگر دیدارهای این هفته نتایج زیر به دست آمد:

ملوان ۲ - صباباتری ۳

ابومسلم یک - مس یک

پیکان ۲ - ذوب‌آهن یک

سپاهان یک - پاس صفر

پرسپولیس۲ - فجر سپاسی۲