AFC - ایران نامزد دریافت جایزه بهترین تیم فوتسال آسیا در یک بازی دوستانه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل ایتالیا تیم دوم جهان و قهرمان اروپا شکست خورد. ایران و ایتالیا شنبه شب در شهر باری ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و یک بازی دوستانه برگزار کردند. ناندو گرانا کاپیتان تیم فوتسال ایتالیا و بازیکن تیم لویارانسه این کشور در دقایق ۱۹ و ۲۵ از روی نقطه پنالتی هر دو گل میزبان را به ثمر رساند.

ایران در حالی مقابل ایتالیا شکست خورد که وحید شمسایی نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن فوتسال سال آسیا را همراه تیم اعزامی‌اش به ایتالیا نفرستاده بود و این موضوع، خود تا حدود بسیار زیادی از قدرت ایران کاسته بود. بازی شنبه شب نخستین دیدار دوستانه فوتسال ایران جهت آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود که قرار است سال ۲۰۰۷ در ژاپن برگزار شود.

ترکیب اولیه فوتسال ایران در این دیدار دوستانه در نیمه اول از این نفرات تشکیل می‌شد: مصطفی نظری (شن‌سا) محمدرضا حیدریان (استقلال تهران) احمد پری‌آذر (علم و ادب) محمد کشاورز (شن‌سا) مجید لطیفی (راه‌آهن) البته در ادامه بازی تغییرات زیادی انجام شد.

تیم ملی فوتسال ایران با ۱۴ بازیکن به ایتالیا سفر کرده است. مصطفی نظری، اصغر قهرمانی، محمد هاشم‌زاده، محمدرضا حیدریان، مجید رئیسی، مرتضی عظیمایی، محمد کشاورز، محمد طاهری، مجید لطیفی، جواد اصغری‌مقدم، سید ابوالفضل سیدی، حمید شاندیزی، احمد پری‌آذر و حسن کریم‌پور بازیکنانی هستند که ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.