میلوتینوویچ مربی تیم‌ ملی جامائیکا شد

گروه ورزش- بورامیلوتینوویچ مربی ۶۲ساله صربستانی با تیم ملی فوتبال جامائیکا قراردادی یک ساله بست تا وی رسما کار خود را به عنوان سرمربی در این تیم شروع کند. این مربی صربستانی، تنها مربی است که تاکنون با ۵تیم در رقابت‌های فوتبال جام‌‌جهانی حضور یافته است. توقف آلمان مقابل قبرس

گروه ورزش- رقابت‌‌‌‌‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا پنج‌شنبه شب با برگزاری ۷دیدار در نقاط مختلف قاره سبز پیگیری شد که طی آن تیم‌های پرتغال، فنلاند، لهستان، ایرلند، روسیه و کرواسی مقابل حریفان خود پیروز شدند. در این دیدارها در گروه D قبرس در زمین خود آلمان را با نتیجه یک بر یک متوقف کرد.

سانچس سرمربی مکزیک شد

گروه ورزش- هوگو سانچس مهاجم سال‌های نه چندان دور رئال مادرید و بهترین بازیکن مکزیک سرمربی تیم ملی کشورش شد. وی بعد از رسیدن به این سمت گفت: «می‌‌خواهم تیمم را به قهرمانی جهان سوق دهم و به نیمه‌نهایی هم قانع نیستم.» دیه‌گو مارادونا نیز هفته گذشته گفته بود زمان آن فرارسیده که هوگو سکان هدایت مکزیکی‌ها را در دست بگیرد.

برزیلی‌ها دنبال پول نیستند!

گروه ورزش - دونگا سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل گفت: این تصور که تیم من تنها به پول علاقه دارد یک تصور اشتباه است. من از عملکرد بازیکنانم خرسندم.»

با توجه به این‌‌که بازیکنان برزیلی جزو بازیکنان گران‌قیمت جهان محسوب می‌شوند هوادارانشان از آنها به‌عنوان بازیکنان پول‌‌دوست نام می‌برند اما مربی این تیم برای خراب نشدن بازیکنانش هرگونه اتهام در این خصوص را رد می‌کند.

رضایت هلندی‌ها از سیدورف

گروه ورزش - کادر فنی و هواداران تیم ملی فوتبال هلند پس از تساوی این تیم مقابل انگلیس از بازی بازیکنان‌شان به‌خصوص کلارنس سیدورف ابراز رضایت کردند. مارکو فان‌باستن اعلام کرده سیدورف برای تیم ملی هلند نعمت بسیار بزرگی است.

دعوا بر سر مربیگری پرتغال

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال، دستیار پرتغالی فرگوسن را به دروغگویی درباره وضعیت جسمانی کریستیانو رونالدو متهم کرد. اسکولاری معتقد است کارلوس کروش پرتغالی علاقه زیادی به بازگشت به تیم ملی پرتغال دارد و برای رسیدن به تیم ملی پرتغال از گفتن هیچ دروغی ابا ندارد.