تساوی امید ایران برابر پالمیراس

گروه ورزش- تیم‌ملی امید در سومین دیدار دوستانه خود برابر پالمیراس برزیل به تساوی دو بر دو رسید. در این دیدار حسینی و میلاد نوری برای تیم ایران گلزنی کردند. رنه سیموئز سرمربی تیم امید کشورمان بعد از بازی گفت: «بازیکنان ما می‌توانند مانند برزیلی‌ها بازی کنند، اما به دلیل اینکه امکانات خوبی ندارند نمی‌توانند بازیکنان بزرگی شوند». تهران فاتح رقابت‌های موتور‌سواری

گروه ورزش- مسابقات قهرمانی موتور کراس با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار از ۱۲ استان در پیست موتور‌سواری یزد برگزار شد که در نهایت موتورسواران تهران فاتح این رقابت‌ها شدند.

برگزارکنندگان این مسابقات هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را کم کردن آسیب‌ها و بی‌نظمی‌های موجود در سطح شهر عنوان می‌کنند.

مسابقات دانش‌آموزان جهان در ایران

گروه ورزش- به دنبال برگزاری سمیناری در‌خصوص ورزش دانش‌آموزان در یونان که نمایندگان ایران درخواست میزبانی مسابقات کشتی دانش‌آموزان جهان را مطرح کردند، مسوول فدراسیون ورزش دانش‌آموزی جهان با آن موافقت کرده و این احتمال وجود دارد این مسابقات در ایران برگزار شود. البته هنوز چگونگی و زمان برگزاری این رقابت‌ها مشخص نشده است.

فکری: می‌خواستم مردم فراموشم نکنند

به‌رغم اینکه محمود فکری در حال حاضر از آمادگی بالایی برای بازی کردن در تیم‌ملی برخوردار است، اما از این به بعد پیراهن تیم‌ملی را نمی‌پوشد. محمود فکری درباره خداحافظی‌اش از تیم‌ملی گفت: «برای اینکه همیشه در یاد و خاطره مردم و هوادارانم باقی بمانم تصمیم گرفتم در اوج خداحافظی کنم. اما این خداحافظی به منزله خداحافظی با فوتبال نیست و تا دو سال دیگر برای استقلال بازی می‌کنم».

آغاز لیگ برتر والیبال بانوان ایران

فاینال اسپورت‌نیوز- رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های ایران با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه ۱۷شهریور اصفهان آغاز شد. در این دیدار برق تهران با نتیجه ۳ بر صفر فولاد مبارکه اصفهان را شکست داد.

تهدید بازیکنان ردینگ به مرگ

گروه ورزش- هواداران تیم چلسی دو بازیکن از تیم ردینگ را که در دیدار جنجالی ماه گذشته پیتر چک و کارلو گودیچس را مصدوم کرده بودند، تهدید به مرگ کردند. هواداران متعصب چلسی که از حرکت استفان هانت و ابراهیم سینونکو دروازه‌بانشان هنوز خشمگین هستند، قصد دارند انتقام خود را بگیرند. چرا که خطای هانت و سینونکو این دو دروازه‌بان را راهی بیمارستان کرد.

محرومیت دوپینگی‌ها افزایش می‌یابد

گروه ورزش- مقامات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (wada) قصد دارند حداقل مدت محرومیت دوپینگی‌ها را از ۲سال به ۴سال افزایش دهند و از این پس یک آزمایش را برای تایید دوپینگ ورزشکاران در نظر بگیرند. اتحادیه جهانی فدراسیون‌های دو و میدانی از جمله اتحادیه‌هایی است که خواهان محرومیت ۴ساله ورزشکارانی است که برای اولین بار در دام دوپینگ گرفتار می‌شوند.

انصراف ترکمنستان از بازی‌های آسیایی

گروه ورزش- تیم ملی فوتبال ترکمنستان از حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه انصراف داد. فدراسیون فوتبال ترکمنستان دلیل انصراف از رقابت‌های آسیایی را تردید در عملکرد بازیکنانش اعلام کرده است. فدراسیون فوتبال ترکمنستان ممکن است به دلیل این انصراف از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شود. ترکمنستان از شرکت در فصل آینده مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا نیز انصراف داده است.

روسیه قهرمان مسابقات والیبال زنان جهان

فاینال اسپورت‌نیوز - قهرمانی مسابقات والیبال زنان جهان به روسیه رسید. در فینال مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان، روسیه با پیروزی بر برزیل عنوان قهرمانی این مسابقات را به‌خود اختصاص داد. دو تیم صربستان و ایتالیا هم برای کسب عنوان سومی این مسابقات به مصاف هم رفتند که صربستان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و در رده سوم ایستاد.

محرومیت بهترین بوکسور فیلیپین

خبرگزاری فرانسه - مسوولان ورزشی فیلیپین، هری تانامور، یکی از بهترین بوکسورهای خود را به‌دلیل بی‌انضباطی به دوحه اعزام نمی‌کنند تانامور بدون اطلاع قبلی، ۲ هفته در تمرینات تیم ملی بوکس فیلیپین شرکت نکرده بود. قرار است به جای او گادفری کاسترو به بازی‌های آسیایی دوحه اعزام شود.

پوشکاش درگذشت

گروه ورزش - فرانس پوشکاش فوتبالیست مجارستان روز گذشته پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری ریوی و آلزایمر در سن ۷۹ سالگی درگذشت. پوشکاش که مدت ۶ ماه در یکی از بیمارستان‌های مجارستان بستری بود برای تیم ملی کشورش ۸۳ بازی انجام داد که طی آن توانست ۸۴ گل به‌ثمر برساند. او یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های قرن بیستم بود و رهبری مجارستان را در کسب مدال طلای المپیک ۱۹۵۲ و مدال نقره جام جهانی ۱۹۵۴ برعهده داشت. وی دوران طلایی خود را در تیم رئال‌مادرید گذرانده بود.

پرونده عمادرضا بسته شد

گروه ورزش - شورای‌عالی استیناف اعتراض باشگاه پرسپولیس را درخصوص حضور عماد رضا در دیدار فینال جام حذفی نپذیرفت تا به طور کلی این پرونده بسته شود. از قرار معلوم مدارک باشگاه پرسپولیس برای رای تجدیدنظر در حکم پرونده کافی نبوده. قبل از این که پرونده به شورای عالی استیناف برود کمیته انضباطی نیز رای به صحت عملکرد سپاهان داده بود.