درآمد ۲۸میلیون یورویی بکام از تبلیغات

گروه ورزش- دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم‌ملی انگلیس در حالی که در تیم رئال‌مادرید نیمکت‌نشین است، سالی ۲۸میلیون یورو از بابت تبلیغات درآمد دارد. البته مدیر برنامه‌های بکام با تکذیب کسب چنین درآمدی در سال، می‌گوید: «درآمد بکام از تبلیغات خیلی کمتر از ۲۸میلیون یورو است.» این رقم درآمد بدون در نظر گرفتن دستمزد دریافتی بکام از رئال است. آنجلوتی تا پایان فصل مهلت دارد

ایسنا- سیلویو برلوسکونی و آدریانو گالیانی، سران تیم میلان، در حالی از آنجلوتی تا پایان مدت قراردادش در سال ۲۰۰۸ حمایت می‌کنند که اگر وی نتواند میلان را به لیگ قهرمانان اروپا برساند، برکنار می‌شود.تیم بحران‌زده میلان مدتی است که در کسب نتایج بسیار ضعیف عمل می‌کند و پشت‌سر هم بازی‌ها را به حریفان واگذار می‌کند. البته آنجلوتی تا پایان فصل مهلت دارد تا تیمش را در بین چهار تیم صدر جدول قرار دهد و در غیر این صورت برکنار خواهد شد. جانشین احتمالی کارلو از بین: لیپی، فرانک رایکارد، مارکو فان‌باستن و لوچانو اسپالتی انتخاب می‌شود.

مورینیو قبل از ۶۰سالگی بازنشست می‌شود

خبرگزاری فرانسه- خوزه مورینیو، سرمربی جنجالی‌ چلسی قصد دارد قبل از رسیدن به سن ۶۰سالگی از سرمربیگری دست بکشد و خود را بازنشسته کند. مورینیو در این باره گفت: «فکر نمی‌کنم دوران مربیگری من خیلی طولانی باشد. نمی‌خواهم مثل مربیان سنتی که تا ۶۰ الی ۶۵سالگی مربیگری می‌کنند باشم. هرچند که سخت است بدون استرس زندگی کنم.» مورینیو ۴۳ ساله در ژوئن سال ۲۰۰۴ از باشگاه پورتو با امضای قراردادی به ارزش ۲/۴میلیون پوند به چلسی پیوست و تا ۲۰۱۰ در این تیم خواهد بود.

جریمه ۳۰هزار یورویی اوساسونا

ایسنا - باشگاه اوساسونا بعد از پرتاب فندک از سوی تماشاگرانش به سمت کاسیاس در دیدار با رئال مادرید ۳۰هزار یورو جریمه شد. دو تیم اوساسونا و رئال مادرید یکشنبه گذشته در ورزشگاه اختصاصی اوساسونا به مصاف هم رفتند که رئال با ۴ گل نیستلروی در مقابل تک گل فوالهو به برتری رسید. فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از اعلام گزارش داور این بازی تیم اوساسونا را به پرداخت ۳۰هزار یورو جریمه کرد. در صورت تکرار بروز چنین اتفاقاتی باشگاه اوساسونا با جریمه سنگین‌تری روبه‌رو خواهد شد که این جریمه برگزاری یک بازی بدون تماشاگر است.

لغو بازی فلسطین و سنگاپور

گروه ورزش - دیدار دو تیم سنگاپور و فلسطین که قرار بود دیروز انجام شود لغو شد.

به دلیل سنگ‌اندازی رژیم اشغالگر قدس، تیم فوتبال فلسطین نتوانست سر زمان تعیین شده غزه را ترک کند و به سنگاپور برسد و بازی خود مقابل این تیم در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا را برگزار کند. به همین دلیل این دو تیم به مرحله پایانی این رقابت‌ها راه نیافتند.