نوازی عذرخواهی می‌کند، بخشیده می‌شود

گروه ورزش- فقط بازیکنان استقلال می‌دانند که چه اتفاقی در بازی دوستانه سه‌شنبه با نادی نجف عراق بین نوازی و صمد مرفاوی افتاد که سرمربی استقلال بگوید: «به نوازی بگویید از فردا سر تمرین نیاید. او از همین حالا اخراج است». اخراج نوازی باعث شد تا شایعات زیادی به وجود بیاید. بعضی‌ها معتقدند که این کار قلعه‌نویی است. او به خاطر اینکه وجهه نوازی را خراب کند، از مرفاوی خواسته تا اخراجش کند. البته عده‌ای هم می‌گویند قلعه‌نویی کاره‌ای نبوده و این تصمیم را خود مرفاوی گرفته است. اما اینکه واقعا چه اتفاقی سه‌شنبه رخ داد را هیچ کس نمی‌داند. حتی مربیان تیم هم ترجیح می‌دهند حرفی در این رابطه نزنند. به همین خاطر مسعود اقبالی که همیشه در کنار مرفاوی است، می‌گوید: «واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. فقط متوجه شدم که مرفاوی گفته نوازی اخراج است و تا وقتی خودش اجازه ندهد، حق شرکت در تمرینات را ندارد. البته نوازی به خاطر بی انضباطی تنبیه شده نه اینکه برای همیشه اخراج شده باشد».

البته در چند ماه گذشته نوازی یکی از با انضباط‌ترین بازیکنان استقلال بوده.

یکی از نزدیکان باشگاه می‌گوید به عقیده این منبع آگاه بی‌انضباطی نوازی دروغ است و مشکلات قلعه‌نویی با این بازیکن باعث شد تا این اتفاق بیفتد.

نوازی هم با تایید این حرف‌ها می‌گوید: «من اصلا بی‌انضباطی نکردم. مربیان استقلال میان بازیکنان تبعیض قائل می‌شوند. خیلی از بازیکنان هستند که رفتار بدی با مربیان دارند، اما هیچ وقت اخراج نشدند. ولی من که هیچ موقع کاری به کار آنها نداشتم، یا سکونشین بودم یا اخراج شدم. در کل خودشان هم نمی‌دانند چرا من را اخراج کردند». اما اخراج نوازی حتما دلیل محکمی داشته که مرفاوی این تصمیم را گرفته. یکی از مربیان استقلال می‌گوید: «نوازی در بازی دوستانه مقابل نادی نجف یک نیمه فیکس بود. در نیمه دوم او تعویض شد و روی نیمکت نشست. ۲۰ دقیقه پایانی بازی بود که مرفاوی دوباره از نوازی خواست تا گرم کند و به زمین برود. اما نوازی گفت که این کار را نمی‌کنم. او حرف سرمربی را زمین انداخت. مرفاوی هم بهترین تصمیم را گرفت و اخراجش کرد».

البته این‌طور که به نظر می‌رسد اخراج نوازی زیاد هم طول نمی‌کشد. چون دیروز جلسه‌ای بین اعضای کادر فنی و مسوولان باشگاه انجام شد. موضوع اصلی این جلسه درباره بازگشت نوازی بود. قرار شد این بازیکن با تعهد دوباره به تمرینات تیم برگردد. نوازی هم در دفاع از کارش می‌گوید که به خاطر بیماری فرزندش ناراحت بوده و از اینکه حرف سرمربی را گوش نکرده پشیمان است. با این حساب قرار است او چند روز دیگر با شیرینی و دسته گل سر تمرینات حاضر شود و جلوی همه بازیکنان از سرمربی عذرخواهی کند.