ایران ۲ - کره‌جنوبی صفر

گل‌ها: رضا عنایتی (۴۸) و حسین بادامکی (۹۰)

دنیای اقتصاد - نزدیک بود محمود فکری در آخرین بازی‌ ملی‌اش کار دست تیم‌ملی بدهد. او در دقیقه ۱+۴۵ بازی جلوی محوطه جریمه تیم ملی یک خطا روی مهاجم کره انجام داد. پیروزی ۲- هیچ تیم‌ملی مقابل کره‌جنوبی

صعود با اقتدار

گروه ورزش- ایران ۲ گل‌ها: رضا عنایتی (۴۸) و حسین بادامکی (۹۰)- کره‌جنوبی صفر

بازیکنان ایران: حسن رودباریان- امیر حسین صادقی، محمد نصرتی، محمود فکری، علی کریمی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، علیرضا نیکبخت واحدی، جواد کاظمیان (۷۶- حسین بادامکی)، رضا عنایتی (۶۹- رسول خطیبی) و وحید هاشمیان (۸۸- هادی شکوری) نزدیک بود محمود فکری در آخرین بازی‌ ملی‌اش کار دست تیم‌ملی بدهد. او در دقیقه ۱+۴۵ بازی جلوی محوطه جریمه تیم ملی یک خطا روی مهاجم کره انجام داد.

کره‌ای‌ها ضربه کاشته را زیبا زدند که رودباریان توپ را دفع کرد.

مهاجم کره دوباره صاحب توپ شد که با شوت خود تماشاگران کره‌ای را به قصد خوشحالی از گل کره نیم خیز کرد. اما محمود فکری روی خط دروازه ایستاده بود و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا ایران نیمه اول را مساوی تمام کند. البته این تنها موقعیت کره‌ای‌ها در نیمه اول بود.

بازیکنان ایران آنقدر خوب بازی را شروع کردند که می‌توانستند در همان نیمه اول ۳-۲ گل بزنند. البته یک گل هم امیرحسین صادقی زد که داور این گل را خطا گرفت.

نیکبخت هم در دقیقه ۲ با شوت خود تیر دروازه کره را لرزاند. اما در هیچ کدام از این اتفاقات توپ وارد دروازه‌ها نشد تا نیمه اول بدون گل تمام شود. اما شانس در نیمه دوم همراه کره نبود.

در همان دقایق اول نیمه دوم، سانتر آندرانیک تیموریان روی سر عنایتی نشست تا این مهاجم گل اول بازی را بزند.

بعد از گل کره‌ای‌ها حملات زیادی انجام دادند و حتی نزدیک بود گل هم بزنند. اما در دقیقه ۹۰ باز هم ایران بود که گل زد.

دقیقه آخر بازی پاس نیکبخت به حسین بادامکی رسید. بادامکی با دروازه‌بان کره تک به تک شد و توپ را از بین پاهای او وارد دروازه کره کرد. حالا ایران به عنوان تیم اول از گروه B به جام ملت‌ها صعود کرده.