خبرگزاری فوتبال ایران- بازیکنی که بیش از پنج سال در تیم ملی ثابت بود حالا به تیم ملی هم دعوت نمی‌شود.

باور کردن این مساله برای بازیکن ریزنقش و تند و تیز الامارات بسیار سخت است، شاید هم‌پست بودن با مهدوی‌کیا دلیل محکمی برای سرمربی تیم ملی برای چشم‌پوشی از نام کعبی باشد، اما این بار مهدوی‌کیا نیز به دلیل مصدومیت به ابن بازی نمی‌رسد. این روزها مصاحبه نمی کنید.

باور کنید خودم هم نمی‌دانم چه بگویم. فولاد که بودم در زمان مربیگری بوناچیچ، علیه او مصاحبه کردم، نتیجه‌اش هم اخراج یک هفته‌ای از تیم بود. بنابراین دیگر قصد ندارم مصاحبه جنجالی انجام دهم.

در زمان مربیگری برانکو سال‌ها بازیکن ثابت تیم ملی بودی اما حالا؟

برانکو یک مربی خارجی بود و به بازی من اعتقاد خاصی داشت، اما خب حالا تفکرات مربیان نسبت به زمان برانکو تغییر یافته و ایده‌های جدیدی در تیم ملی حکمفرما است.

یعنی با دعوت نشدن به تیم ملی کنار آمده‌ای؟

برای هربازیکنی دعوت نشدن به تیم ملی سخت است. اما نمی‌دانم شاید من هم افت کرده‌ام یا به هر حال سرمربی تیم ملی صلاح دیده برای بازی با کره از من استفاده نکند.

شخصا قلعه‌نویی به بازی تو اعتقاد دارد؟

ببینید، زمانی که از جام جهانی برگشتیم امیر قلعه‌نویی به من گفت تو بهترین بازیکن تیم در جام جهانی بودی و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتی اما...

از شروع مربیگری قلعه‌نویی حتی در ارنج یازده نفره هم نیستم.

با وجود دعوت نشدن به تیم ملی چرا از امارات به ایران آمدی؟

من و رضا عنایتی با هم به ایران برگشتیم به خاطر تیم ملی از امارات آمدم، اما دیدم که در لیست نیستم. حالا نمی‌دانم در برگشت جواب مسوولان تیم الامارات را چه بدهم چون آنها به هوای اینکه من به تیم ملی دعوت شده‌ام مرا آزاد کردند.

فکر می‌کنی دعوت نشدن تو به تیم ملی دلیل خاصی دارد؟

فکر می‌کنم مورد خاصی نباشد، اما هر چه هست مطمئن هستم امیرخان با من لج‌بازی نمی‌کند.

خودت چطور با این موضوع کنار آمدی؟

باور کنید حالا انگیزه‌ام دو برابر نسبت به قبل افزایش یافته و اگر دوباره دعوت شوم طوری بازی می‌کنم که انگار تازه به تیم ملی دعوت شده‌ام.

فکر نمی‌کنی بازی در باشگاه‌های امارات به فوتبال ملی تو لطمه زد؟

من به خاطر پول به امارات نرفتم به خاطرحاشیه‌های فوتبال ایران رفتم.

چرا برای فرار از حاشیه‌ها فوتبال اروپا را انتخاب نکردی؟

بازی در اروپا برای من زود است در ضمن مگر علی کریمی چند سال در فوتبال امارات بازی نکرد، آیا به فوتبالش لطمه‌ای وارد شد؟ او بعد از چند سال به فوتبال آلمان رفت و در بهترین تیم این کشور مشغول بازی شد.

رابطه شخصی تو با قلعه‌نویی چطور است؟

باور نمی‌کنید، اما شاید تنها بازیکنی که امیر قلعه‌نویی بعد از انتخابش به عنوان مربی تیم ملی با او شوخی کرد من بودم. شاید این بار قدم کوتاه بوده و امیرخان مرا ندید.