نتیجه تست دوپینگ ۴۲ورزشکار اعلام شد

گروه ورزش- ستاد ملی مبارزه با دوپینگ قبل از اعزام ورزشکاران رشته‌های مختلف به دوحه تصمیم به آزمایش دوپینگ از حداقل ۱۵۰ورزشکار گرفت که براساس نتایج اعلام شده نمونه دوپینگ ۴۲ ورزشکار تاکنون منفی اعلام شده است. قرار است تا زمان اعزام ورزشکاران نتایج آزمایش بقیه آنها هم اعلام شود. نمایندگان استقلال و سپاهان به مالزی می‌روند

گروه ورزش- کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته اول آذرماه سال‌جاری مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این مسابقات برگزار می‌کند. بدین ترتیب نمایندگان استقلال و سپاهان از ایران به مالزی می‌روند. سپاهان با قهرمانی در جام‌حذفی و استقلال با قهرمانی در لیگ برتر جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کردند.

هدایای میلیونی به مدال‌آوران

گروه ورزش- کمیته ملی المپیک قطر به ورزشکاران خود که مقام اول تا سوم مسابقات دوحه را کسب کنند، به ترتیب ۱۰۰، ۵۰ و ۳۰هزار ریال قطری اهدا می‌کند. بعد از اعلام این خبر مسوولان کشورمان هم تصمیم گرفتند همین مبلغ را به مدال‌‌آوران ایرانی اهدا کنند. حتی قرار شده این هدایا شامل مدال‌آوران جهانی در رشته‌های پایه نیز به مبلغ ۵۰۰میلیون ریال و برای ارتقای رکورد آسیایی و کشوری به ترتیب ۲۰۰ و ۵۰میلیون ریال شود.

دو مهاجم خارجی در استقلال

گروه ورزش- بعد از منتفی شدن حضور عنایتی، شجاعی و برهانی در استقلال، مسوولان این تیم برای تقویت خطوط میانی و حمله خود با دو مهاجم اسپانیایی و برزیلی مذاکراتی را آغاز کرده‌اند. مارکود‌وران از اسپانیا و اسپون برزیلی دوفوروارد موردنظر استقلالی‌ها هستند که پس از تایید نهایی مربیان به تهران می‌آیند تا در تمرینات شرکت کنند.

مایلی‌کهن اخراج نمی‌شود

گروه ورزش - مسوولان باشگاه فولاد اخراج محمد مایلی کهن را به شدت تکذیب کردند و کماکان به حمایت از این مربی در راس کادر فنی فولاد اصرار دارند. شنیده می‌شد طی چند روز آینده فرهاد کاظمی جای مایلی کهن را می‌گیرد، اما فولادی‌ها مذاکره با کاظمی و اخراج مایلی کهن را تکذیب می‌کنند.

پیش‌فروش بلیت بازی با کره

گروه ورزش - فدراسیون فوتبال مراکز پیش‌فروش بلیت دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی را اعلام کرد. براین اساس فروش بلیت در استادیوم‌های تختی، آزادی، حیدرنیا، شهید شیرودی، شریعتی، شهید مصطفی خمینی (ره) و شهدای هویزه انجام می‌شود. پیش‌فروش در روز سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ و چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ انجام می‌شود. استادیوم آزادی در روز چهارشنبه بلیت فروشی ندارد.

نصیری دومین طلا را گرفت

گروه ورزش - در دومین روز از رقابت‌های جهانی صحرانوردی کم‌توانان ذهنی در انگلستان، پیمان نصیری دومین طلای ایران را تصاحب کرد. در اولین روز این پیکارها در مسافت ۳ کیلومتر نیز نصیری مدال طلا را به گردن آویخت و حمیدرضا برومند و علی کدخدا به ترتیب پانزدهم و بیست‌وسوم شدند.

دردسر جایزه ۵۰۰هزار تومانی

گروه ورزش - نایب قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان از این که بعد از کسب مدال طلا در مسابقات جهانی فقط ۵۰۰هزار تومان پاداش گرفته گله دارد. محمدرضا شکیب گفت: اگر ما پشتوانه بزرگسالان هستیم و مسوولان دوست دارند جوانان رشد کنند، باید برای ما دلگرمی به وجود آورند تا انگیزه‌مان را برای ادامه مسیر قهرمانی از دست ندهیم.

اولتیماتوم مدیرعامل پاس

گروه ورزش- با توجه به کسب نتایج ضعیف پاس در رقابت‌های لیگ برتر مسوولان این تیم به کادر فنی و بازیکنان خود اولتیماتوم دادند. مدیرعامل باشگاه پاس تهران اعلام کرده اگر بازیکنان انتظارت را برآورده نکنند، تصمیم‌گیری‌ نهایی‌شان به ضرر کادر فنی و بازیکنان تمام می‌شود. غیاثی از حضور یک روانشناس در کنار تیم خبر داد تا شاید وضعیت روحی بازیکنان بهتر شود.

فجر- ذوب‌آهن امروز برگزار می‌شود

گروه ورزش- دیدار معوقه دو تیم فجرسپاسی شیراز و ذوب‌آهن اصفهان از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود. این دیدار ساعت ۳۰/۱۴ دقیقه و به میزبانی فجری‌ها برگزار می‌شود.