لیگ سنگاپور با تیم‌های خارجی!

لیگ سنگاپور با حضور یک تیم خارجی با دوازده تیم برگزار می‌شود. در فصل گذشته نیز دو تیم خارجی اسپورتینگ افریکه و آلبریکس نیگاتای ژاپنی در این لیگ حاضر بودند.

بنابر خبر روزنامه استریت تایمز تیم‌هایی از اندونزی، چین و کره‌جنوبی نیز تمایل دارند به این لیگ بپیوندند.رویتر نیز خبر داد که تیم اسپورتینگ افریکه در آستانه تغییرات بسیار جدی قرار دارد. بسیاری از بازیکنان این تیم به آفریقا برگشتند و مربی تیم گفته است که به شغل دیگری فکر می‌کند. نتایج بوندس‌لیگا

مهدی‌ مهدوی‌کیا در بازی‌ هامبورگ با مونشن‌‌گلادباخ ۶۳دقیقه بازی کرد، اما نه گل زد نه پاس گل داد. نتایج بازی‌های بوندس لیگا به شرح زیر است:

* بایرلورکوزن ۲- بایرن مونیخ۳

* اینتراخت فرانکفورت صفر- آرمینیابیله‌فلد ۳

* هامبورگ یک - مونشن‌گلادباخ یک

* هرتابرلین ۳ - بوخوم ۳

* شالکه ۴- ماینس صفر

* ولفسبورگ صفر- کوتبوس صفر

دال: امتیاز‌ها را دور می‌اندازیم

هامبورگ که مدت‌ها است دچار بحران شده‌ حتی نتوانست در خانه، از پس مونشن‌گلادباخ ضعیف‌ترین تیم در بازی‌های خارج از خانه این فصل هم برآید. توماس دال بعد از تساوی یک بر یک تیمش گفت:‌ «هفته بسیار بدی را پشت‌سر گذاشتیم، متاسفانه امتیازات را به راحتی دور می‌اندازیم و در آخر هم کسی جز خودمان مجازات نمی‌شود.»

پس از پیروزی مقابل آث‌میلان

توتی: توان شکست هر تیمی را داریم

کاپیتان تیم فوتبال آاس‌رم بعد از پیروزی ۲ بر یک برابر آث‌میلان گفت: «نشان دادیم توان شکست حریفان بزرگ را داریم».به گزارش سایت ورلدساکر، تیم فوتبال رم در ادامه مسابقات باشگاهی ایتالیا با درخشش توتی توانست پیروزی باارزشی را در سن سیرو به دست آورد. کاپیتان رمی‌ها در پایان مسابقه گفت: «بازی خیلی خوبی را در خانه حریف به نمایش گذاشتیم.

نشان دادیم توان تیمی ما به حدی است که می‌توانیم تیم‌های بزرگ را شکست بدهیم. رم بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد و با این نفرات شانس زیادی برای فتح اسکودتو داریم».

آاس رم با این پیروزی در هفته یازدهم مسابقات باشگاهی ایتالیا ۲۳ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

نتایج لیگ برتر انگلیس

*چلسی ۴- واتفورد صفر

*بلکبرن صفر- منچستریونایتد یک

*منچسترسیتی صفر- نیوکاسل صفر

*اورتون صفر- آستون ویلا یک

*میدلزبرو یک- وست‌هام صفر

*پورتسموث یک- فولام یک

*شفیلدیونایتد ۲- بولتون ۲

*ویگان ۳- چالتون ۲