اروگوئه و برزیل در فینال فوتبال ساحلی

فاینال اسپورت‌نیوز- در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی در ریودوژانیرو، تیم‌های اروگوئه و برزیل با شکست حریفان خود فینالیست شدند. اروگوئه در ضربات پنالتی موفق شد فرانسه را شکست دهد. برزیل هم پرتغال را ۷ بر ۴ شکست داد تا فینالیست‌های فوتبال ساحلی مشخص شوند. فینال این مسابقات دیروز انجام شد. برخواه مربی تیم‌ملی جوانان شد

گروه ورزش- محمدحسین برخواه مربی تیم‌ملی جوانان شد. برخواه پس از انتخابش بلافاصله دوازده وزنه‌بردار جوان را به اردو دعوت کرد. میثم فیروزی، علی سیمانی، مجتبی نوری، مهدی آگاه، حسین فاتحی، میثاق هندیانی، یاسین نامداری، کیان نجات بختیاری، نواب نصیرشلال، محمدعلی نصیری‌نیا، انوش آرمک و سعید رحمتی وزنه‌بردارانی بودند که به تیم‌ملی جوانان دعوت شدند.

مدال طلای دوی ۳۰۰۰متر به ایران رسید

گروه ورزش- سومین دوره مسابقات جهانی دوی صحرانوردی کم‌توانان ذهنی دیروز شروع شد. در اولین روز این مسابقات در ماده ۳۰۰۰متر، پیمان نصیری بزنجانی توانست اول شود. بعد از ایران، آفریقای جنوبی و لهستان در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در این مسابقات کشورهای چک، فرانسه، انگلیس، مجارستان، هلند، پرتغال، لهستان، آفریقای جنوبی و ایران حضور دارند. مسابقات در انگلیس انجام می‌شود.

موسی‌خانی قوی‌ترین مرد ایران

فاینال اسپورت نیوز- در دومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ایران موسی‌خانی قهرمان شد. این مسابقات با حضور ۲۹استان و ۳۱تیم از ۱۹ آبان ماه شروع شد. بعد از موسی‌خانی، حمید قرایی و روح‌ا... داداشی دوم و سوم شدند.

کناره‌گیری آهن بافق از لیگ برتر

گروه ورزش- تیم والیبال آهن بافق از رقابت‌های لیگ برتر انصراف داد. این تیم به خاطر مشکلات مالی از لیگ کنار رفت. پرویز بابائیان در این‌باره می‌گوید: مشکلات مالی مدتی بود که ما را از برگزاری مسابقات منع می‌کرد. در مدتی که گذشت چندین بار مشکلاتمان را با مسوولان شهر یزد در میان گذاشتیم. بالاخره تصمیم گرفتیم از مسابقات لیگ برتر کنار برویم».

دبیر تایید صلاحیت شد

گروه ورزش- با تایید وزارت کشور، علیرضا دبیر صلاحیت حضور در انتخابات شورای شهر را کسب کرد. او در حالی صلاحیت گرفت که هنوز جوابی از سوی سازمان تربیت‌بدنی درباره انتخاب فدراسیون کشتی نگرفته است. دبیر می‌گوید: «در انتخاب شورای شهر این مردم هستند که انتخاب می‌کنند، ولی در انتخابات فدراسیون کشتی، سازمان نقش اصلی را بر عهده دارد. امیدوارم در هر کدام از این انتخابات موفق شوم».

خطیبی به اردوی تیم ملی اضافه شد

گروه ورزش - بعد از جواد کاظمیان، رسول خطیبی هم به جمع ملی‌پوشان اضافه شد.او دومین لژیونری است که از شروع تمرینات تیم ملی به ایران آمده. تمرین دیروز صبح تیم ملی ساعت ۳۰/۹ استارت خورد و تا ساعت ۱۱ طول کشید.قرار است در تمرین امروز چند ملی‌پوش دیگر هم به تمرینات اضافه شوند.

جریمه صدهزار تومانی منصوریان

گروه ورزش - منصوریان هنوز از دبی برنگشته. این بازیکن با تعطیلی سه روزه تمرینات استقلال به دبی رفت.به همین خاطر او نتوانست در تمرینات شنبه آبی‌پوشان هم شرکت کند. غیبت غیرموجه منصوریان باعث شد تا مسوولان باشگاه او را ۱۰۰هزار تومان جریمه کنند.

معینی: باید امیدها را بازی می‌دادیم

گروه ورزش - چهارشنبه تیم ملی ایران میزبان کره جنوبی است.

تیم ملی کره جنوبی برای این مسابقه با بازیکنان زیر ۲۳ سال خود به ایران می‌آید.اما تیم ملی ایران با تمام لژیونرهایش به مصاف کره می‌رود. فریدون معینی یکی از کارشناسان فوتبال در این باره می‌گوید: به نظر من بهتر بود که از تیم المپیک برای این بازی استفاده می‌کردیم.تیم ملی امید با انجام بازی مقابل کره می‌توانست با آمادگی کامل راهی مسابقات دوحه شود.

فوتسال ایران به ایتالیا می‌رود

گروه ورزش - تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه چهارشنبه به ایتالیا می‌رود.تیم ملی فوتسال ایران قرار است در این کشور دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایتالیا برگزار کند.اولین بازی این دو تیم ۲۷/۸/۸۵ ساعت ۴۵/۱۵ دقیقه به وقت تهران انجام می‌شود. بازی بعدی هم فردای همان روز ساعت ۲۰/۱۱ برگزار می‌شود.

لطفی به لیگ یک می‌رود

گروه ورزش - سعید لطفی به لیگ یک می‌رود. تیم شیرین فراز کرمانشاه که در لیگ یک حضور دارد، این روزها به دنبال جذب سعید لطفی بازیکن استقلال است. البته لطفی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و اگر بخواهد در لیگ یک توپ بزند باید نظر مسوولان باشگاه را جلب کند.

برنامه بازی‌های عقب‌افتاده لیگ برتر

گروه ورزش - سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های عقب افتاده هفته چهارم و پنجم لیگ برتر را اعلام کرد. یکشنبه ۵/۹/۸۵ ساعت ۱۵/۱۴ بازی فجر سپاسی و مس کرمان در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود. در تاریخ ۲۳/۸/۸۵ نیز فجر سپاسی باید میزبان ذوب‌آهن اصفهان باشد. مس کرمان و فولاد خوزستان در ۳۰/۸/۸۵ باید در ورزشگاه مس کرمان بازی کنند.

برنامه هفته دوم باز هم عوض شد

گروه ورزش - برنامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر باز هم عوض شد. بازی‌های استقلال اهواز - سایپا، ملوان - صبا و ابومسلم - مس قرار بود جمعه آینده انجام شود. اما مسوولان برگزاری بازی‌های لیگ برتر به خاطر شهادت امام جعفر صادق (ع) این بازی‌ها را یک روز جلوتر برگزار می‌کند. این تیم‌ها باید پنجشنبه با یکدیگر بازی کنند.