تکواندو ایران، قهرمان تورنمنت کرواسی

تیم ملی تکواندو ایران با کسب ۴ مدال طلا و ۳ نقره به مقام قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی کرواسی رسید.

این رقابت‌ها در حضور ۵۸۰ شرکت‌کننده از ۲۸ کشور جهان روز گذشته در زاگرب آغاز شد. در وزن دوم بهزاد خداداد حریفی از بلژیک را شکست داد و در دور دوم و سوم اتریش و لهستان را مغلوب کرد و در فینال مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی حاضر نشد و به مدال نقره دست یافت. در وزن سوم محمدرضا مهدیزاده حریفان خود را از کشورهای بلژیک - صربستان- و بحرین مغلوب کرد و در فینال کرواسی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن چهارم علیرضا نصرآزادانی حریفانی از لهستان، اتریش و کرواسی را مغلوب کرد و در فینال مقابل حریف اسرائیلی حاضر نشد و به مدال نقره رسید. در وزن پنجم هادی ساعی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم و سوم حریفان اسلوانی و صربستان را ناک‌اوت کرد. ساعی در مبارزه چهارم اتریش را مغلوب کرد و در فینال کرواسی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ششم کورش رجلی ابتدا اسلوانی را شکست داد، در مبارزه دوم کرواسی را ناک اوت کرد و در دور سوم رقیب بلژیکی را مغلوب و در فینال کرواسی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن هفتم یوسف کرمی در دیدار اول لهستان را شکست داد، در دور دوم و سوم کرواسی و مجارستان را شکست داد و در فینال کرواسی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت. در وزن هشتم مهدی نوایی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم و سوم کرواسی و لهستان را شکست داد و در فینال با کرواسی در راند طلایی بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت. تیم ملی کشورمان بامداد سه شنبه ۲۴ آبان وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود.