گروه ورزش- دقیقا در همان روزهایی که بحران دوپینگ در ورزش ایران به اوج رسیده بود، فدراسیون فوتبال اعلام کرد ۴ نفر از اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی را به دلیل مشکوک بودن به دوپینگ به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی که در برزیل انجام می‌شود، اعزام نمی‌کند. این ۴ نفر علیرضا رحیمی، علی گل، حامد قربان‌پور و علیرضا خسروی بودند.آنها همیشه جزو نفرات اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بوده‌اند و حتی تیم ملی با گل پیروزی‌بخش رحیمی در بازی با چین به جام جهانی صعود کرد.حالا که جام جهانی فوتبال ساحلی برای ایران تمام شده و تیم ملی با ۳ شکست در ۳ بازی به ایران برگشته، ۴ نفری که متهم به دوپینگ شده بودند، می‌خواهند حقایقی را افشا کنند.البته آنها دقیق و با مدرک حرف نمی‌زنند. آنها آنقدر می‌گویند که بعدا فدراسیون فوتبال نتواند علیه‌شان شکایت کند.آنها قبل از اعزام تیم ملی حتی حاضر شده بودند ۵۰میلیون تومان سفته به فدراسیون فوتبال بدهند تا در صورت مثبت بودن جواب تست دوپینگ فدراسیون این سفته‌ها را به اجرا بگذارد.علیرضا رحیمی می‌گوید: ما ۴ نفر هم مثل بقیه بازیکنان قبول کردیم که ۵۰میلیون تومان سفته به فدراسیون فوتبال بدهیم.

سفته‌ها را به فدراسیون دادیم، اما آخرش هم با همین بهانه ما را کنار گذاشتند. من می‌خواهم این را بدانم که آیا فدراسیون فوتبال حاضر است ۲۵میلیون تومان سفته به ما ۴ نفر بدهد آن وقت تست بگیرند.

اگر جواب تست‌های ما منفی بود سفته‌ها را به اجرا بگذاریم؟این فوتبالیست‌ها معتقدند دلیل اصلی کنار گذاشته شدنشان مسائلی دیگر بوده، چیزی مثل وجود روابط خوب بین فوتبالیست‌های اعزامی و اعضای کمیته فوتبال ساحلی. به گفته رحیمی حتی داریوش مصطفوی، هم گفته: اگر ۵۰میلیون سفته را امضا کردید باید اعزام می‌شدید.اما روابط خوب رییس کمیته فوتبال ساحلی و سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با چند نفر از بازیکنان باعث شده تا اسم آنها به اتهام دوپینگی بودن از لیست خارج شود و به جای آنها فوتبالیست‌های دیگر اعزام شوند.

علیرضا خسروی در این رابطه می‌گوید: در اردوی اول تیم ملی ۴۰ بازیکن بودیم. ۱۸ نفرمان را انتخاب کردند و بقیه را خط زدند.اما در مرحله دوم که از بین ۱۸ نفر، ۱۵ نفر را انتخاب کردند نفراتی در لیست حضور داشتند که در همان مرحله اول خط خورده بودند.من حاضرم در کنار هر کدام از بازیکنان اعزامی ایران به جام جهانی تست فنی بدهم. اگر بهتر از آنها نبودم برای همیشه فوتبال ساحلی را کنار می‌گذارم.