پخش مستقیم سه بازی فوتبال
گروه ورزش- بازی اوساسونا- رئال مادرید که ساعت ۳۰/۲۱دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. به‌طور مستقیم از شبکه سوم پخش می‌شود. دیگر دیدار مهم امشب بین دو تیم بارسلونا و رئال زاراگوزا برگزار می‌شود که از ساعت ۳۰/۲۳دقیقه از شبکه ۳ پخش خواهد شد. در لیگ برتر انگلیس هم مهم‌ترین بازی بین دو تیم آرسنال و لیورپول برگزار می‌شود. ساعت ۱۵/۱۶ هم می‌توانید این بازی را ببینید.

هت‌تریک در سه دقیقه
گروه ورزش- گریگوری دو فرانس مهاجم تیم دبی در هفته ۶ لیگ فوتبال امارات در ۳دقیقه پایانی بازی با تیم الامارات ۳گل به ثمر رساند تا در مجموع تیمش ۵ بر یک به پیروزی رسد. این بازیکن با ۹گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ امارات قرار دارد و رضا عنایتی، علی سامره و محمدعمر با پنج گل زده در رده دوم و ایمان مبعلی با ۴گل در رده سوم قرار دارند.

مارادونا: سانچز باید سرمربی مکزیک شود

رویتر- دیه‌گو مارادونا، ستاره اسبق فوتبال جهان درباره مربیگری تیم‌ملی مکزیک گفت: هوگو سانچز، مهاجم اسبق رئال مادرید می‌تواند هدایت تیم‌ملی مکزیک را به عهده بگیرد. دیگر نامزد سرمربیگری مکزیک آمرپکو گالگو است که سرمربیگری تیم تولوکامکزیک را بر عهده دارد. سانچز به همراه رئال در دهه 1980 به پنج عنوان قهرمانی در لیگ اسپانیا رسیده است و مربی تیم باشگاه نکاکسا می‌باشد.

دل پیرو تا 2011 در یووه
گروه ورزش- مسوولان یوونتوس قصد دارند قرار دارد کاپیتان تیمشان را تا پایان سال ۲۰۱۱ تمدید کنند. الساندرو دل‌پیرو در سن ۳۲سالگی بازی‌های خوبی برای یووه انجام می‌دهد و در هفته جاری همزمان با مراسم تولد وی قراردادش تمدید می‌شود. هواداران و مردم تورین علاقه ویژه‌ای به این مهاجم ملی‌پوش دارند.

رایکارد جانشین آنجلوتی
ایپنا- در پی اختلاف رایکارد سرمربی بارسا با مدیر ورزشی این تیم شایعه پیوستن وی به عنوان جانشین آنجلوتی مربی میلان قوت گرفت. رایکارد مدتی است که نمی‌تواند موفقیت‌های فصول قبل را تکرار کند و به خوبی دریافته است که اوضاع باشگاه بر وفق مرادش نیست. از طرفی سران میلان در این اندیشه‌اند که به حضور آنجلوتی به خاطر نتایج ضعیف پایان دهند.