داورزنی، رییس فدراسیون والیبال شد

گروه ورزش- مجمع انتخابات فدراسیون والیبال به ریاست کیومرث هاشمی، معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در فدراسیون والیبال برگزار شد.

طی آن محمدرضا داورزنی با ۴۴رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون والیبال شد. البته داورزنی تنها کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال بود. هفته دهم لیگ برتر عقب افتاد

گروه ورزش- قرار بود برخی دیدار‌های هفته دهم لیگ برتر از جمله بازی‌های پرسپولیس و استقلال ۲۸ آبان برگزار شود، اما مسوولان این تیم‌ها به دلیل حضور نفرات خود در تیم‌های ملی و امید خواستار تعویق بازی‌ها شدند. بر همین اساس سازمان لیگ اعلام کرد بازی‌هایی که قرار بود ۲۸ آبان برگزار شود به تعویق افتاده و در تاریخ ۳۰ آبان برگزار می‌‌شود. طبق برنامه جدید، دیدار تیم‌های فجر شیراز و مس کرمان (معوقه از هفته چهارم) ۵ آذر برگزار می‌شود.

تجلیل از مدال‌آوران ورزش

گروه ورزش- مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش ایران ۲۲ آبان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود. در این مراسم بیش از ۸۰۰مدال‌آور ورزش ایران که در سال ۸۴ موفق به کسب افتخار در میادین آسیایی و جهانی شده‌اند، مورد تجلیل قرار می‌گیرند. جامعه ورزش نیز به پاس خدمات و توجهات اصولی احمدی‌نژاد از وی قدردانی می‌کند.

برزگر: از دوحه طلا می‌آوریم

گروه ورزش- مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: «در بازی‌های آسیایی دوحه شانس دو تا چهار مدال طلا داریم.» منصور برزگر درخصوص اظهارات علیرضا رضایی پس از حذف از تیم‌ملی هم گفت: «اگر رضایی شرایط ملی‌پوش شدن را داشت، کمیته فنی او را انتخاب می‌کرد.‌»

بانوان تکواندوکار در کره‌جنوبی

گروه ورزش - تیم ملی تکواندوی بانوان ایران به منظور شرکت در اردوی مشترک با هنرجویان دانشگاه کیون‌هی امروز به مدت ۱۰ روز به کره‌جنوبی می‌رود تا میزان آمادگی خود را ارتقا دهد.

تیم اعزامی کشورمان به مربیگری شن و سرپرستی روشنک حسینی راهی این اردوی تدارکاتی می‌شوند.

افشارزاده به مجارستان می‌رود

گروه ورزش - نشست مشترک سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری با فدراسیون جهانی که قرار بود برای بررسی وضعیت وزنه‌برداری ایران برگزار شود، به تاریخ ۳۰ آبان موکول شد. بهرام افشارزاده بیست و هشتم آبان تهران را به مقصد بوداپست مجارستان ترک می‌کند تا سی‌ام در جلسه‌ای با تاماش آیان رییس فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری راه‌های جلوگیری از محرومیت احتمالی و جریمه مالی ایران را بررسی کنند.

شجاعی تا آخر هفته استقلالی می‌شود

گروه ورزش - بازیکن ایرانی الشارجه امارات در یک قدمی آبی‌پوش شدن قرار دارد. مسعود شجاعی که روزهای خوبی را در این تیم سپری می‌کند به درخواست مسوولان تیم استقلال به تهران می‌آید تا در بازی‌های بعدی لیگ برتر برای استقلال بازی کند. به گفته امیدوار رضایی رییس هیات مدیره باشگاه استقلال مذاکره با شجاعی تا آخر هفته به پایان می‌رسد تا وی مهمترین خرید این تیم در فصل جاری باشد.

نکونام مقابل رئال مادرید

گروه ورزش - هفته دهم لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) با دیدار دو تیم اوساسونا و رئال امشب پیگیری می‌شود. اوساسونا که جواد نکونام بازیکن ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد، در حالی به‌مصاف رئال پرستاره می‌رود که این تیم چهارشنبه گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا مقابل تیم پانااسپورت به برتری چهار بر صفر دست یافته بود.

پیروزی امید مقابل برزیل

گروه ورزش- تیم فوتبال امید کشورمان که جهت برپایی اردوی آماده‌سازی ۷ روزه عازم برزیل شده در نخستین بازی تدارکاتی خود برابر سانتوز تیم چهارم لیگ برزیل با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت. در این بازی محمد نوری، محسن یوسفی و میلاد نوری گلزنی کردند. تیم فوتبال امید ایران فردا دومین بازی تدارکاتی خود را برگزار می‌کند.

تمرین ملی‌پوشان بدون حاشیه

گروه ورزش- تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی با کره‌جنوبی از دیروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد که جواد کاظمیان تنها لژیونر حاضر در تمرین بود. امیر قلعه‌نویی در جریان تمرین، دقایقی با کادر فنی در‌خصوص برنامه‌های تیم ملی صحبت کرد. اولین روز از تمرین ملی پوشان بدون حاشیه دنبال شد.

تشکیل تیم ملی ب فوتبال

فاینال اسپورت نیوز- با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علاقه زیادی به جوانان دارد تصمیم گرفته به زودی تیم ملی ب را هم تشکیل دهد تا بازیکنان جوان لیگ از این پس با انگیزه بیشتری بازی کنند. قلعه‌نویی می‌گوید: در‌خصوص دعوت‌شدگان به تیم ملی به اسم و رسم بازیکن کاری ندارد و هر کس خوب بازی کند دعوت می‌شود. وی حتی گفته برای اردوی بعدی علی سامره را هم دعوت می‌کند.

لیگ برتر برای بازی‌های دوحه تعطیل نمی‌شود

گروه ورزش- رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در طول برگزاری بازی‌‌های آسیایی دوحه قطر دچار وقفه نمی‌شود و مسابقات طبق برنامه ادامه می‌یابد. بر همین اساس فدراسیون فوتبال اعلام کرده احتمال دارد تنها بازی‌های تیم‌هایی که ۳ بازیکن و یا بیشتر در تیم امید دارند، به زمان دیگری موکول شود.