فوتبال ساحلی ایران به اسپانیا باخت

گروه ورزش - در ادامه رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی در برزیل، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مقابل اسپانیا با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد. دیدار بعدی ایران امروز و در مصاف با فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی انجام می‌شود. اتهام علیه کشتی‌گیران پرسپولیس

گروه ورزش - کشتی‌گیران باشگاه پرسپولیس که به دلیل عملی نشدن وعده مسوولان باشگاه در خصوص پرداخت حقوقشان تجمع کرده بودند، متهم به استقلالی بودن شدند. این در حالی است که کشتی‌گیران معترض اعلام کردند اگر تا آخر هفته طلب خود را نگیرند، دوباره تجمع می‌کنند.

محاکمه ایوانف در دستورکار افشارزاده

گروه ورزش- سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: «ایوانف باید محاکمه شود». بهرام افشارزاده که جای علی مرادی را گرفته است،ادامه داد: «با توجه به فاجعه‌ای که ایوانف در وزنه‌برداری ایران به وجود آورده باید محاکمه شود. من نیز کتبا از مسوولان فدراسیون جهانی خواسته‌ام تا او را به صورت کامل از حضور در کنار تیم‌های ورزشی محروم کنند.»

قلعه‌نویی به جای برانکو در ژاپن

گروه ورزش - امیر قلعه‌نویی، افشین پیروانی و مسعود معینی به عنوان نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران در نشست هم‌اندیشی مربیان تیم‌های حاضر در جام‌جهانی آلمان، دی ماه به ژاپن می‌روند. از آنجا که هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی برعهده برانکو بوده و در حال حاضر وی قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد، قلعه‌نویی به‌جای برانکو راهی ژاپن می‌شود.

پیروانی در هامبورگ

گروه ورزش- بعد از اتمام بازی‌های ایران در مرحله مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا، افشین پیروانی، مربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان برای شرکت در دوره کلاس‌های مربیگری راهی باشگاه‌ هامبورگ می‌شود تا به مدت یک‌ماه از نزدیک تمرینات این تیم را دنبال کند.

مشعل در دستان رضازاده و عابدزاده

گروه ورزش- در مراسم حمل مشعل بازی‌های آسیایی دوحه که پنج‌شنبه در تهران برگزار می‌شود، حسین رضازاده، احمدرضا عابدزاده و محمد پنجعلی این مشعل را حمل می‌کنند. مراسم حمل مشعل ساعت ۳۰/۱۱ دقیقه در تله‌کابین توچال آغاز می‌شود.