ادامه صدرنشینی منچستر

گروه ورزش - منچستریونایتد در اولدترافورد با نتیجه ۳ بر صفر از سد پورتسموث گذشت تا فرگوسن بهترین هدیه را در آستانه بیستمین سال حضورش در منچستر از شاگردانش بگیرد. در این بازی منچستر با نمایشی دیدنی حریف خود را شکست داد تا همچنان در صدر جدول لیگ برتر باقی بماند. لیورپول هم در ادامه بازی‌های خوب اخیرش ریدینگ را با دو گل شکست داد تا ناکامی‌های گذشته را کم کم از یاد ببرد. فرار بارسلونا از باخت

گروه ورزش - بارسلونا در ادامه ناکامی‌های اخیر خود این‌بار در زمین لاکرونیا تن به تساوی یک بر یک داد تا روزهای تلخ فرانک ریکارد ادامه داشته باشد. دپورتیولاکرونیا در ورزشگاه ریازور می‌توانست ۳ امتیاز بازی را از آن خود کند، ولی بی‌دقتی استویانوف در زدن ضربه پنالتی باعث از دست رفتن این موقعیت عالی شد تا ویکتور والدس ستاره این بازی شود. گل‌های این بازی توسط رونالدینیو از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا و استویانوف برای لاکرونیا به ثمر رسید.

پلاتینی: آنری اشتباه کرد

گروه ورزش - میشل پلاتینی معتقد است که تیه‌ری آنری با رد پیشنهاد بارسلونا بزرگترین اشتباه زندگی ورزشی خود را مرتکب شده است. اسطوره فوتبال فرانسه گفت: «آنری مهاجم ارزنده‌ای است و چیزی نمانده بود نام او شهرت من را مغلوب کند. او می‌توانست در کنار رونالدینیو، دکو و لیونل مسی بازی‌های خوبی ارائه دهد و پیشرفتی خیره‌کننده در دنیای فوتبال به‌دست آورد.

دایی در لیست بهترین گلزنان جهان

گروه ورزش- فدراسیون جهانی تازه‌ترین رده‌بندی برترین گلزنان جهان را اعلام کرد. براساس این رده‌بندی پیتر کراچ مهاجم تیم لیورپول انگلیس در صدر گلزنان برتر جهان قرار دارد و علی دایی نیز به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در رده سی و هفتم قرار گرفت.