اعتراض مجلس به بازار سیاه بلیت دربی

گروه ورزش - بازار سیاه بلیت فروشی که قبل از دیدار روز جمعه تیم‌های استقلال و پرسپولیس ایجاد شد، اعتراض برخی از نمایندگان مجلس را در پی داشت. یحیی‌زاده، میرتاج‌الدینی و شایق در تذکر به رییس‌جمهوری خواستار صدور دستور برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و دلال‌بازی فروش بلیت مسابقات مهم ورزشی با توجه به تجربه تلخ چند سال گذشته شدند. یک مهاجم ارمنی در پاس

گروه ورزش - با توجه به مشکلاتی که پاس در خط حمله با آن مواجه است، مسوولان این باشگاه به درخواست کادر فنی، یک مهاجم ارمنستانی جذب کردند. هاملت میفتادیان که سابقه بازی در تیم ملی ارمنستان را دارد، با حضور در باشگاه پاس ضمن امضا کردن قراردادی یک ساله به جمع پاسی‌ها پیوست.

آب‌معدنی دماوند و پگاه، اسپانسران استقلال

گروه ورزش - تیم فوتبال استقلال تهران که امسال در جذب یک اسپانسر واحد موفق عمل نکرده است، برای بازی مقابل ابومسلم با دو حامی مالی آب معدنی دماوند و صنایع شیر پگاه به میدان می‌رود. روی پیراهن استقلال در بیشتر بازی‌ها حداقل نام دو اسپانسر حک شده است.

پیش‌فروش بلیت بازی پرسپولیس - مس

گروه ورزش - بلیت بازی مس کرمان - پرسپولیس که از هفته نهم بازی‌های لیگ برتر در کرمان برگزار می‌شود، طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از طریق ۸شعبه موسسه مالی اعتباری مهر به فروش می‌رسد. این برای اولین بار است که در شهرستان‌ها بلیت بازی‌های لیگ پیش‌فروش می‌شود.

زمین اهواز صدای سازمان لیگ را درآورد

گروه ورزش - کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز و اعتراض تیم‌های میهمان نسبت به آن باعث شد سازمان لیگ برای دومین بار از دو باشگاه اهوازی بخواهد زمین بازی جدیدی برای مسابقات خانگی خود معرفی کنند. این در حالی است که دو تیم اهوازی فولاد و استقلال بی‌توجه به این درخواست، معرفی زمین جدیدشان را به امروز و فردا موکول می‌کنند.

تکذیب برکناری جلالی از پاس

گروه ورزش - مدیرعامل باشگاه پاس اخراج مجید جلالی از پاس را تکذیب کرد. گفته می‌شد در پی کسب نتایج ضعیف پاس در لیگ برتر

اکبر میثاقیان از این به بعد هدایت بازیکنان پاس را بر عهده می‌گیرد، اما هاشم غیاثی با شایعه خواندن این خبر ادامه همکاری پاس با جلالی را تایید کرد.

تیم مهدوی کیا شکست خورد

ایپنا- تیم هامبورگ در هفته دهم بوندس‌ لیگا مقابل تیم ولسفبورگ تن به شکست یک بر صفر داد. در این بازی مهدی مهدوی‌کیا روی نیمکت نشسته بود و فیلینگر به جای مهدوی‌کیا در دفاع راست بازی کرد. این بازی در ورزشگاه ولسفبورگ و در حضور ۲۵هزار تماشاگر انجام شد. تک گل بازی توسط مایک هانکه به ثمر رسید. با این شکست هامبورگ در رده پانزدهم بوندس‌لیگا قرار گرفت.

دو طلا و دو نقره برای کاراته‌کاران ایرانی

گروه ورزش - در نخستین روز مسابقات جهانی (سبک شوتوکان SK۱) که در ژاپن جریان دارد، امیر حسین‌پور و آرزو ناصری به مدال طلا دست یافتند و منوچهر اصلانی و جهانبخش ناصری نیز مدال نقره گرفتند. این رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

هادی ساعی هنرپیشه شد

گروه ورزش - هادی ساعی قهرمان تکواندو جهان با همکاری یونسکو به همراه مهتاب کرامتی در یک کلیپ ویدئویی برای کمک به کودکان مبتلا به ایدز بازی می‌کند. ساعی که اکنون در جریان تمرینات تیم ملی خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی دوحه قطر آماده می‌کند قبل از سفر به قطر این برنامه را انجام می‌دهد.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری امروز معرفی می‌شود

گروه ورزش - مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون وزنه‌برداری امروز با حضور رییس سازمان تربیت‌بدنی برگزار می‌شود. بهرام افشارزاده در این مراسم حکم سرپرستی خود را از رییس سازمان تربیت‌بدنی دریافت می‌کند. وی جایگزین علی مرادی رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری شده است که در پی دوپینگ چند تن از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری و محرومیت دو ساله آنها از حضور در میادین، از این سمت برکنار شد.افشارزاده در آستانه مراسم معارفه‌اش وعده داده است با مذاکره با رییس جهانی فدراسیون وزنه‌برداری، محرومیت دو ساله و جریمه ۴۰۰هزار دلاری ایران را کاهش دهد.

طلب بازیکنان خارجی پرسپولیس پرداخت شد

گروه ورزش- طلبکاران خارجی پرسپولیس شکایتشان را پس گرفتند. روز گذشته انصاری‌فرد نود درصد طلب بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس را پرداخت کرد تا آنها شکایتشان را پس بگیرند. بگوویچ، ایلیچ و نیکولوفسکی توانستند ۹۰درصد از طلبشان را از پرسپولیس بگیرند. البته پرونده شکایت‌های پرسپولیس در اینجا تمام نمی‌شود و هنوز شاکیان زیادی مانده‌اند.

برنامه هفته نهم لیگ برتر

گروه ورزش - هفته نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، فردا با انجام ۸ دیدار دنبال می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

ذوب آهن - صباباتری (۳۰/۱۴)

مس کرمان - پرسپولیس (۳۰/۱۴)

پاس - برق شیراز (۳۰/۱۴)

سایپا - فولاد سپاهان (۳۰/۱۴)

فولاد خوزستان - ملوان (۳۰/۱۴)

پیکان - استقلال اهواز (۳۰/۱۴)

فجر - راه‌آهن (۳۰/۱۴)

استقلال تهران - ابومسلم (۳۰/۱۶)