گروه ورزش- هر روز که می‌گذرد وضعیت استقلالی‌ها بدتر از قبل می‌شود. شایعات زیادی که درباره کادر فنی این تیم شنیده می‌شود وضعیت استقلال را روز به روز پیچیده‌تر می‌کند. اوضاع باشگاه آنقدر به هم ریخته که بازیکنان نمی‌توانند راحت تمرین کنند.

از شنبه که امیر قلعه‌نویی به تمرین استقلا ل رفت هر لحظه شایعه سرمربیگری او بیشتر می‌شود. روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های ورزشی از قول منابع آگاه و موثق نوشته‌اند که قلعه‌نویی بعد از بازی تیم‌ملی با کره جنوبی (۲۴آبان) به استقلال برمی‌گردد و دوباره تیم را تحویل می‌گیرد.

البته گفته می‌شود او به عنوان مدیر فنی روی نیمکت می‌نشیند ولی تصمیم‌گیرنده اصلی می‌شود. البته هنوز معلوم نیست فدراسیون فوتبال به قلعه‌نویی اجازه می‌دهد در یک باشگاه هم فعالیت کند یا نه.

در کنار قلعه‌نویی، ناصر حجازی دیگر کسی است که شایعه شد، مربی استقلال می‌شود. مربی محبوب استقلالی‌ها پس از ۷-۶سال دوری از این تیم انگیزه زیادی برای بازگشت به آن دارد، آن‌قدر زیاد که حاضر است به خاطرش نساجی قائم‌شهر را رها کند و به تهران بیاید. البته احتمال مربیگری حجازی در استقلال خیلی کمتر از احتمال مربیگری قلعه‌نویی است، اما بعد از منتفی شدن حضور سنول گونش، حجازی و قلعه‌نویی تنها گزینه‌های احتمالی سرمربیگری استقلال هستند.

از طرفی نزدیکان باشگاه استقلال خبر می‌دهند مرفاوی برای محکم کردن جای خود روی نیمکت استقلال می‌خواهد داسیلوا، علیزاده، طالب‌نسب، بائو و لطفی را کنار بگذارد تا در تعطیلات نیم فصل، بازیکنان دیگری بگیرند و استقلال زیبا بازی کند.

مهم‌ترین پستی که استقلال در آن ضعف دارد، نوک حمله است. استقلالی‌ها تقریبا از حضور عنایتی هم ناامید شده‌اند و دنبال یک مهاجم خارجی می‌گردند.

به همه اینها، عصبانیت هواداران استقلال را هم اضافه کنید که تعدادی از آنها شنبه جلوی دفتر باشگاه استقلال جمع شده بودند.