گروه ورزش - برخلاف دنیزلی، صمد مرفاوی اصلا حال و روز خوشی ندارد. تیم او مهمترین بازی لیگ را باخته و اصلا شرایط مناسبی ندارد. صمد تازه به جاهای سخت لیگ رسیده. چون استقلال باید با تیم‌های سرسختی روبه‌رو شود و بازی کند. با شرایطی که به وجود آمده حتی احتمال جدایی مرفاوی هم وجود دارد. همین مساله او را روی لبه تیغ قرار داده تا بیش از پیش نگران وضعیتش باشد.

به پرسپولیس باختید؟

ما به پرسپولیس نباختیم.

به تیم دنیزلی چطور؟

به این تیم هم نباختیم. ما به خودمان باختیم.

چرا؟

بازیکنان ما آن چیزی که می‌خواستیم را در زمین پیاده نکردند. جو شرایط بازی روی آنها تاثیر گذاشته بود. همین مساله تمام برنامه‌های ما را بهم ریخت.

اما بازیکنان استقلال همه باتجربه بودند.

این‌که دلیل نمی‌شود. درست است که آنها باتجربه هستند، اما تحت تاثیر بازی قرار گرفته بودند. به غیر از منصوریان همه اشتباه کردند. منصوریان هم مثل همیشه نبود.

در مجموع بازی را چطور دیدید؟

به نظر من بازی خوبی بود، دو تیم بدون تنش بازی کردند. اما من از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم. فکر نمی‌کنم استقلال مستحق باخت بود. چون ما بازی بدی نکردیم و فقط به فکر حمله بودیم. متاسفانه اشتباهات فردی کار ما را خراب کرد.

به نظر شما استقلال باید می‌برد؟

چرا که نه؟ اگر چند بازیکن ما اشتباه نمی‌کردند می‌دیدید چه تیمی سه امتیاز را می‌گیرد.

شنیده می‌شود از استقلال جدا می‌شوید؟

این حرف‌ها دروغ است. متاسفانه بعضی از رسانه‌ها این خبرهای دروغ را منتشر می‌کنند .طبق صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتم قرار است تا آخر فصل سرمربی تیم باشم.