دنیزلی: جا داشت پنج گل بزنیم

گروه ورزش- مرد همیشه خندان پرسپولیس است. او در همه شرایط می‌خندد و این نکته مثبت او است. دنیزلی بعد از بردن استقلال هم خندید تا همه چیز رنگ طبیعی به خود بگیرد. سرمربی پرسپولیس معتقد است که استقلال بدون برنامه بازی می‌کند و هیچ برنامه‌ای برای گل زدن ندارد. او حتی عقیده دارد که این تیم تا آخر فصل به مشکل می‌خورد. پرسپولیس مهم‌ترین بازی لیگ را برد.

بله خیلی خوشحالم از اینکه با پرسپولیس برای اولین بار استقلال را بردم. واقعا پرسپولیس مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی لیگ را برد. ما از این به بعد هیچ فکری جز قهرمانی نداریم. این تیم باید قهرمان شود.

چرا؟

چون نشان دادیم لیاقت قهرمانی را داریم.

فکر می‌کنید قهرمان شدید؟

شک نکنید. البته فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. از الان بگویم که قهرمانیم. سخت است، اما من به تیمم امیدوارم. مطمئن هستم که جام را به خانه می‌آوریم.

برای قهرمانی در لیگ چه برنامه‌هایی دارید؟

من از همان روز اول برای قهرمانی پرسپولیس برنامه داشتم، از دفعه‌های بعد می‌بینید.

درباره بازی با استقلال حرف بزنید.

بازی خوبی بود. پرسپولیس برای برد به زمین رفته بود. اما فکر می‌کنم استقلال حرفی برای گفتن نداشت. چون اگر بچه‌ها از فرصت‌هایی که به دست آوردند استفاده می‌کردند، با ۵گل استقلال را برده بودیم. جا داشت ۵گل به استقلال بزنیم، اما استقلال فقط یک بار دروازه ما را به خطر انداخت.

استقلال را چه طور دیدید؟

استقلال مشکلات زیادی دارد. این تیم بدون برنامه بازی می‌کند. آنها شیوه خاصی برای گل زدن ندارند. بچه‌ها هم خوب توانستند جلوی نفوذ آنها را بگیرید. به نظر من استقلال اگر از همین حالا به فکر نباشد، تا آخر لیگ به مشکل می‌خورد.

تعویض اولادی هم که جواب داد!

این بازیکن برای گل زدن به استقلال روحیه مضاعفی دارد. از آن طرف هم معدنچی چند موقعیت صد در صد راگل نکرد. به همین خاطر اولادی را به زمین فرستادم تا مدافعان استقلال اجازه نفوذ نداشته باشند.