آنچلوتی: کاکا بهترین بازیکن جهان است

کوریر دلواسپورت - سه گلی که کاکا در لیگ قهرمانان اروپا به اندرلشت زد باعث شد تا کارلو آنچلوتی، سرمربی میلان، او را به عنوان بهترین بازیکن جهان بداند. آنچلوتی پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: «بازیکنان بزرگ زیادی هستند، اما هیچ کس ارزش او را ندارد. هیچ کس بیشتر از او انگیزه یا توانایی عوض کردن روند بازی را ندارد. کاکا حتی از رونالدینیو بهتر است.» ۶۰۰میلیون یورو برای پخش بازی‌های رئال

روزنامه آب ث اسپانیا - دولت ایالت مادرید می‌خواهد با ارائه پیشنهاد عقد یک قرارداد ۵ساله به ارزش ۶۰۰میلیون یورو، امتیاز پخش بازی‌های رئال‌مادرید را بخرد. این شرکت در صورت نهایی شدن قرارداد، بازی‌های رئال را به صورت زنده و رایگان برای مردم مادرید پخش می‌کند. حق پخش بازی‌های رئال در حال حاضر در اختیار شرکت خصوصی «سوخه کابله» است که تا سال ۲۰۰۸، سالانه ۵۵میلیون یورو به باشگاه رئال می‌دهد.

پایان تعطیلات آدریانو

گروه ورزش - آدریانو، مهاجم برزیلی باشگاه اینترمیلان از دیروز با هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد. او که به‌دلیل ناکامی‌هایش در اینتر، برای چند روز به استراحت رفته بود پنج‌شنبه عصر به ایتالیا برگشت. آدریانو بیش از ۲۰۰ روز است که برای اینتر گل نزده. روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر میلان چند روز قبل به آدریانو هشدار داده بود، در صورت ادامه این روند، او را در لیست فروش می‌گذارد.

نارضایتی آنری از هواداران آرسنال

گاردین - تیری آنری، تابستان که قراردادش با آرسنال را تمدید کرد، از لذت بردن رابطه‌اش با هواداران حرف زد. اما همه این شرایط چهارشنبه تغییر کرد. او پس از بازی خانگی آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا مقابل زسکامسکو، نارضایتی‌اش از هواداران آرسنال را علنی کرد. آنری از اینکه هواداران آرسنال زود دلسرد می‌شوند ناراحت است. «غر زدن سر بازیکنان در حالی که یک ساعت تا پایان بازی مانده سودمند نیست.»

هفته دهم کالچو

شنبه ۱۳/۸/۸۵

سیه‌نا - پارما ، رجینا - کاتانیا

یکشنبه ۱۴/۸/۸۵

آتالانتا - میلان ، کیه‌وو - کالیاری ، امپولی - لاتزیو، اینتر - آسکولی، لیوورنو - اودینزه، پالرمو - سامپدوریا ، تورینو - مسینا، رم - فیورنتینا .

تغییر موتور تیم‌های فرمول یک

سایت فرمول یک - رانندگان تیم فرمول یک ردبول از سال بعد به جای موتور فراری از موتورهای کارخانه رنو استفاده می‌کنند. ردبول پارسال در بخش سازندگان، عنوان هفتم را به‌دست آورده بود. همچنین تیم اسکودریا تورو نیز از فصل بعد به جای موتور کاسورت از موتور فراری استفاده می‌کند. مقامات کارخانه فراری اعلام کردند که پس از پایان قراردادشان با ردبول، این قرارداد را تمدید نمی‌کنند.