آزمایش غیرمنتظره دوپینگ از ۴۹ ورزشکار

گروه ورزش - ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، دوشنبه شب به صورت غیرمنتظره در اردوهای تیم‌های ملی در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافتند و از ۴۹ورزشکار آزمایش دوپینگ گرفتند.دوشنبه شب از تیم‌های کاراته، شنا، واترپولو، تکواندو و تیراندازی به صورت سرزده ۴۹ نمونه‌گیری انجام شد. برخورد شدید با پدیده دوپینگ در دستور کار فدراسیون پزشکی - ورزشی قرار گرفته است تا ورزشکاران متخلف شناسایی و از حضور آنها در میادین ورزشی جلوگیری شود. هفته بعد به پرونده عمادرضا رسیدگی می‌شود

گروه ورزش - شورای‌عالی استیناف فدراسیون فوتبال هفته آینده به درخواست تجدیدنظر خواهی پرسپولیس در مورد شکایت از باشگاه سپاهان رسیدگی می‌کند. پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس از سپاهان با ادعای غیرقانونی بودن قرارداد عمادرضا که پس از بررسی در کمیته انضباطی منجر به صدور رای به نفع سپاهان شد، با درخواست باشگاه پرسپولیس ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه شانزدهم آبان در شورای استیناف فدراسیون فوتبال دوباره بررسی می‌شود.

پرسپولیس ۵ میلیون جریمه شد

گروه ورزش - کمیته انضباطی دیروز، باشگاه پرسپولیس را جریمه نقدی کرد. این باشگاه به خاطر توهین در بازی مقابل سایپا ۵میلیون تومان جریمه شد. شاه‌حسینی رییس کمیته انضباطی می‌گوید: «این تیم باید یک بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه خانگی انجام می‌داد که به خاطر عید فطر بخشیده شد. اما تماشاگران این تیم به خاطر توهین باعث شدند تا باشگاه پرسپولیس ۵میلیون تومان جریمه شود.

تدابیر جدید دنیزلی برای دربی

گروه ورزش - پرسپولیسی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند. دنیزلی دیروز دستور داد هیچ بازیکنی حق مصاحبه در تمرین را ندارد. این تدابیر جدید دنیزلی قبل از دربی است. او می‌خواهد با این کار حاشیه را از تیمش دور کند.

علی‌آبادی به سوئیس می‌رود

گروه ورزش - رییس سازمان تربیت بدنی روز گذشته با سفیر سوئیس دیدار کرد.او در این جلسه از سفیر سوئیس خواست تا همکاری‌های این دو کشور در زمینه ورزش بیشتر از قبل شود. علی‌آبادی می‌گوید: «ما می‌خواهیم از تجربه آنها در زمینه خصوصی‌سازی در ورزش استفاده کنیم. به عقیده ما سوئیس در سال‌های گذشته عملکرد خوبی در این زمینه داشته و می‌تواند به ورزش ایران هم کمک کند.» به احتمال فراوان علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی تا چند روز آینده به سوئیس سفر می‌کند.

استیلی اظهارات دایی را رد کرد

فارس- مربی تیم‌ فوتبال پرسپولیس اظهارات علی‌دایی درخصوص درگیری بین هواداران و بازیکنان پرسپولیس را رد کرد و گفت: «اظهارات سرمربی سایپا در مورد من حقیقت ندارد و او را در حدی نمی‌بینم که جوابش را بدهم».وی افزود: «دایی که امروز مربی شده، قصد دارد به شهرت برسد، بنابراین برای رسیدن به این هدف دست به هرکاری می‌زند .»

تکلیف اموال استقلال مشخص می‌شود

گروه ورزش- وزیر جدید رفاه اموال باشگاه استقلال را سروسامان می‌دهد. به گفته «عشرت شایق» عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در جلسه مشترکی که قرار است بین علی‌آبادی و مصری برگزار شود، تکلیف اموال این باشگاه مشخص می‌شود.

وزیر رفاه به‌رغم اینکه گفته بود کاری به باشگاه‌داری ندارد اما به تازگی اعلام کرده که مشکلات باشگاه استقلال از دغدغه‌های اصلی وی محسوب می‌شود.

شکایت سرمربی تیم‌ملی از حجازی

گروه ورزش- «امیر قلعه‌نویی» سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان از ناصر حجازی در خصوص آخرین اظهاراتش در مورد وی به کمیته انضباطی فوتبال شکایت کرد و خواهان اثبات ادعاهای مربی سابق آبی‌ها شده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به این موضوع شنبه هفته آینده با حضور قلعه‌نویی و حجازی تشکیل جلسه می‌دهد.

قلعه‌نویی: باید به مرفاوی فرصت داد

گروه ورزش- امیر قلعه‌نویی درخصوص برخورد نامناسب برخی تماشاگران استقلال با «صمد مرفاوی» گفت: «قبلا همین برنامه‌ها روی من هم پیاده شده بود. مرفاوی یکی از بهترین مربیان این مملکت است و باید به او هم مثل من فرصت داد تا عرض اندام کند». وی اظهار امیدواری کرد که دیگر این اتفاقات برای مرفاوی نیفتد.

بازگشت گریبوف به ایران

گروه ورزش- سرگئی گریبوف، مربی روسی والیبال جوانان پس از مرخصی یک ماهه به ایران بازگشت. وی که در مسابقات جوانان آسیا عملکرد ضعیفی در کوچینگ داشت، با انتقادات زیادی مواجه شد و به همین دلیل ادامه همکاری‌اش با جوانان منتفی است، اما احتمال اینکه او در زمینه آموزش مهارت‌ها با تیم نوجوانان مشغول به کار شود وجود دارد.

قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس روی نیمکت استقلال

گروه ورزش- طبق نظر اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال تهران، امیر قلعه‌نویی در دربی روی نیمکت استقلال می‌نشیند. در جلسه‌ای که دوشنبه شب با حضور هیات‌مدیره استقلال و کادر فنی این تیم برگزار شد، بحث‌های زیادی درباره مشکلات فنی تیم مطرح شد که در پایان همه اعضا متفق‌القول رای به بازگشت قلعه‌نویی به عنوان مدیر فنی تیم دادند.

فروش بلیت دربی آغاز شد

گروه ورزش- براساس اعلام فدراسیون فوتبال ایران، بلیت‌های بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در ۷ ورزشگاه تختی، آزادی، حیدرنیا، شیرودی، شریعتی، مصطفی خمینی (ره) و شهدای هویزه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ امروز و در روز پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۲۰ فروخته می‌شود. فدراسیون فوتبال اعلام کرده جمعه در استادیوم آزادی بلیت‌ فروش نمی‌شود.