گروه ورزش- ورزشگاه تختی اهواز همچنان برای برگزاری مسابقات لیگ‌برتر مشکل دارد. این ورزشگاه یک‌سال و نیم پیش برای ترمیم، زیرکشت رفت و ۱۴روز پیش آماده برگزاری مسابقات شد، اما چمن تختی اهوازهمچنان مشکل دارد. به همین خاطر، یکشنبه بعد از بازی فولاد با استقلال، سازمان لیگ نامه‌ای به هیات فوتبال خوزستان داد و از آنها خواست تا ورزشگاه جدیدی برای برگزاری بازی‌های خانگی دو تیم اهوازی معرفی کنند. سازمان لیگ در این نامه چمن ورزشگاه تختی را فاقد شرایط لازم و استاندارد دانست.

آلبرت، عضو سازمان لیگ می‌گوید: «سازمان لیگ یکشنبه نامه‌ای به هیات‌فوتبال خوزستان داد که در این نامه از آنها خواسته بود تا بازی‌های خانگی دو تیم اهوازی در ورزشگاه دیگری انجام شود. البته هنوز جوابی از آنها نگرفتیم، اما به شدت پیگیر این ماجرا هستیم تا لیگ برتر در زمین‌های مناسب انجام شود.»

اما مسوولان هیات‌ فوتبال خوزستان نظر دیگری دارند. آنها می‌خواهند در هفته‌های بعد هم بازی‌های خانگی استقلال و فولاد اهواز را در همین ورزشگاه برگزار کنند.

دهکردی، رییس هیات‌فوتبال خوزستان می‌گوید: «ما از تختی اهواز نمی‌رویم. بازی‌های خانگی ما باید در همین ورزشگاه انجام شود. اصلا سازمان لیگ نامه‌ای به هیات‌‌فوتبال نزده که ما به فکر ورزشگاه دیگری باشیم. تختی اهواز در عرض ۲۰روز با حمایت صخراوی آماده انجام مسابقه شد. بعد از یکسال و نیم تلاش تازه به نتیجه رسیدیم. ما بازی‌های فولاد و استقلال را در تختی اهواز برگزار می‌کنیم و به ورزشگاه دیگری نمی‌رویم.»

وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز آنقدر نامناسب است که حتی مسوولان دو تیم اهوازی هم از آن ناراضی هستند. رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد معتقد است که این زمین ناهموار است و برای بازی کردن در آن به گلادیاتور احتیاج دارند. او علت باخت‌های پیاپی فولاد را هم به گردن این ورزشگاه انداخت و گفت: «ورزشگاه تختی شرایط مناسبی ندارد. بازیکنان ما باید گلادیاتور باشند که بتوانند در آن بازی کنند.»

ورزشگاه تختی ۶ سال است که بازسازی می‌شود. این ورزشگاه چندین‌بار توسط پیمانکار زیر کشت رفته، اما همچنان مشکل دارد. البته مشکلات تختی اهواز به اینجا ختم نمی‌شود. آنجا حتی مشکل برق هم دارد.

یکشنبه در حین بازی استقلال تهران- فولاد خوزستان برق قطع شد و علاقه‌مندان به فوتبال نتوانستند نیمه اول این بازی را ببینند. به هر حال، سه روز دیگر هفته هشتم لیگ برتر شروع می‌شود و استقلال اهواز در همین ورزشگاه به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. این در حالی است که سازمان لیگ اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه را هنوز صادر نکرده است.