هاشمیان باز هم پرواز می‌کند

گروه ورزش - «وضعیت هاشمیان، مهاجم ایرانی هانوفر روز به روز بهتر می‌شود.» این خبری است که دیروز هفته‌نامه کیکر نوشته بود.

هاشمیان مدتی بود که در هانوفر روی نیمکت می‌نشست و به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می‌شد. اما با گذشت زمان سرمربی جدید این تیم متوجه شد که هاشمیان روند رو به رشدش را از سر گرفته و دوباره به روزهای اوجش بازگشته است.

مهاجم ایرانی هانوفر مقابل دورتموند گل‌زنی کرد تا دوباره هلی‌کوپتر ایرانی این تیم به پرواز دربیاید.

کیکر در هفته‌نامه‌اش از قول هاشمیان نوشته بود: «خوشحالم. می‌خواستم ثابت کنم حتی اگر مربی تیم هم عوض شود، می‌‌توانم گل بزنم و بدرخشم.»

هاشمیان در بوندس‌لیگا ۳۱ گل زده است. او گل‌هایش را در زمان مربیگری پیترنوی رورر زده بود. اما بعد از جانشینی دیتر هکینگ به جای نوی رورر، او باز هم گلزنی کرد تا سنت‌شکنی کرده باشد.

مهاجم ایرانی‌ هانوفر این روزها شرایط خوبی دارد. هاشمیان تلاشش را در تمرینات بیشتر کرده تا هفته‌نامه‌های آلمانی درباره او بنویسند: «وحید گازش را در تمرینات بیشتر کرده. او می‌خواهد باز هم به پرواز دربیاید.»

حمایت هفته‌نامه آلمانی کیکر از هاشمیان بی‌سابقه است. آنها تا به حال یکی از منتقدین او بودند. اما همه چیز عوض شده، حالا هاشمیان را یک بازیکن باتعصب می‌شناسند.

آنها معتقدند که این بازیکن می‌تواند در بازی‌های بعدی هم به داد هانوفر برسد.