قوچان‌نژاد در انتظار بازگشت کارمند فیفا از مرخصی!

احتمال دارد که رضا قوچان‌نژاد بتواند تیم‌ ملی فوتبال را در برابر کره‌جنوبی همراهی کند، اما این اتفاق وقتی قطعی می‌شود که به گفته یکی از مقامات ارشد فدراسیون فوتبال ایران «خانم کارمند فیفا» از مرخصی برگردد! به گزارش ایسنا، رضا قوچان‌نژاد برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای مقدماتی جام جهانی در انتظار رای دادگاه فیفا است.

پرونده این بازیکن ایرانی الاصل سوئدی هم اکنون مراحل اداری خود را طی می‌کند، ولی به احتمال فراوان تا زمان دیدار ایران و کره جنوبی (۲۵ مهر ماه) به نتیجه می‌رسد و قوچان‌نژاد که در سوئد به نام «گوچی» شناخته می‌شود خواهد توانست که تیم ملی را برابر کره جنوبی همراهی کند.

در همین راستا یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال که دوست نداشت نامش فاش شود به ایسنا گفت: خانم مسوولی که در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پیگیر پرونده قوچان‌نژاد است، در مرخصی به سر می‌برد و کارمندان این کمیته، پیگیری پرونده را به بازگشت او از مرخصی حواله می‌دهند!

قوچان نژاد، بازیکن ایرانی الاصل تیم سن ترویدن بلژیک است. کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران پس از حضور اشکان دژاگه و امید نظری در تیم ملی برای حضور این بازیکن در تیم ایران اصرار ویژه‌ای دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا او می‌تواند در دیدار حساس ۲۵ مهر، ایران را برابر کره‌جنوبی همراهی کند یا خیر، هر چند که با توجه به پیگیری‌های انجام شده احتمال صدور اجازه فیفا افزایش یافته است.