برکناری سرمربی پرتغالی نفت آبادان

مسوولان باشگاه صنعت نفت آبادان پس از شکست روز چهارشنبه این تیم برابر استقلال پس از برگزاری نشستی رای به برکناری سرمربی پرتغالی خود دادند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال صنعت نفت روز چهارشنبه در ورزشگاه خانگی در شرایطی با نتیجه ۲ بر یک برابر استقلال شکست خورد که ابتدا یک بر صفر از حریف پیش بود. پس از این شکست مسوولان باشگاه صنعت نفت روز پنج‌شنبه تشکیل جلسه دادند و رای به برکناری آلبرتو کاستا دادند. پس از برکناری کاستا اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند که با پنج مربی ایرانی و یک مربی خارجی وارد مذاکره شوند.

مجید جلالی، محمد مایلی کهن، مهدی تارتار، حمید استیلی، پرویز مظلومی و «آلفردو کاسمیرو» گزینه‌های مدنظر باشگاه صنعت نفت آبادان بودند که مذاکره با آنها صورت گرفته و قرار شده که این مربیان برنامه‌ها و پاسخ خود به پیشنهاد باشگاه را تا روز شنبه اعلام کنند.

براساس این گزارش، در بین ۶ گزینه‌ای که از آنها نام برده شده به ترتیب شانس مجید جلالی، محمد مایلی کهن و مهدی تارتار بیشتر از دیگر مربیان است.

علیرضا خلیلی نیا، عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن تایید خبر مذاکره با گزینه‌های مدنظر این باشگاه به مهر گفت: قرار است این مربیان تا روز شنبه پاسخ خود را به ما داده و برنامه‌هایشان را به باشگاه ارائه دهند.

وی همچنین تصریح کرد: باشگاه صنعت نفت پس از بررسی نهایی شرایط این گزینه‌ها سرمربی جدید تیم را مشخص و معرفی خواهد کرد. به احتمال فراوان سرمربی جدید تیم در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت تیم خواهد نشست.