قلعه‌نویی مقابل دایی

در شرایطی که طعم گس فوتبال قدری آزاردهنده شده، دیدارهای روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر امروز با تقابل جذاب قلعه‌نویی و دایی در جامه مربیان استقلال و راه‌آهن، تکاپوی ذوب آهن و فولاد برای فرار از بحران و تلاش ملوانان برای تراکتورسواری برگزار می‌شود. به گزارش مهر، هنوز شکست تیم ملی مقابل لبنان هضم نشده که بازی‌های لیگ برتر در هفته هشتم به اوج خود می‌رسد. در اوج فوتبالزدگی مردم در روز شنبه تیم‌هایی به میدان می‌روند که بیشترشان بازیکنان ملی‌پوش در اختیار دارند، بازیکنانی که متهم به عملکرد ضعیف در دیدارهای ملی هستند.

راه آهن - استقلال

استقلال شروع خوبی در لیگ دوازدهم نداشته است. این را حتما قلعه‌نویی هم قبول دارد و متوجه این نکته است که فاصله سه امتیازی تیمش با صدرجدول توجیه مناسبی برای عملکرد ضعیف آبی‌پوشان نیست. تیم قلعه نویی خوب بازی نمی‌کند و قطعا در بازی مقابل راه‌آهن عملکرد ملی پوشان این تیم نیز متاثر از باخت تیم‌ملی مقابل لبنان خواهد بود. با این شرایط قلعه نویی باید تیمش را با طرح و برنامه‌ای ویژه به مصاف تیم دایی بفرستد.

پیروزی مقابل راه‌آهن برای استقلال که در سه هفته اخیر به سه نتیجه تساوی مقابل مس کرمان، ملوان بندرانزلی و پرسپولیس رضایت داده و تنها یک گل به ثمر رسانده است، حیاتی است، چرا که ادامه این روند امکان دارد داستان بازی مقابل سایپا را برای قلعه نویی و شاگردانش تکرار کند!

راه آهن اما فعلا شرایطی بهتر در مقایسه با تیم استقلال دارد. دایی و شاگردانش با عملکردی خوب در هفت هفته اخیر و بهره برداری لازم از تعطیلی مسابقات لیگ برتر با انگیزه به مصاف استقلال خواهند آمد و هدف‌شان کسب حداکثر امتیاز در مصاف خانگی اما در خانه استقلال است!

این مسابقه مجالی است برای رویارویی امیر قلعه نویی و علی دایی. این دو که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز دارند، طی سال‌های گذشته بارها باهم بازی کرده‌اند که رقابتشان جذاب و تماشایی بوده است.

شنبه - ۲۵/۰۶/۹۱

* ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

* مقاومت سپاسی شیراز - داماش گیلان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه دستغیب شیراز

* صبای قم - گهر زاگرس دورود، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

* ملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۸:۴۵، ورزشگاه تختی بندرانزلی

* راه‌آهن تهران - استقلال تهران، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه تختی تهران

یکشنبه - ۲۶/۰۶/۹۱

* پرسپولیس - نفت تهران، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه آزادی تهران