رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی با تاکید بر قانونی بودن انتخاب «حبیب کاشانی» به عنوان مدیر‌عامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: کاشانی با اکثریت آرای هیات‌مدیره، به عنوان مدیر‌عامل انتخاب شده است.

کیومرث هاشمی می‌گوید: کاشانی در نشست رسمی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر‌عامل انتخاب شده است و اکثریت اعضا نیز به این انتخاب رای داده‌اند. بر این اساس حضورش به عنوان مدیر‌عامل این باشگاه کاملا قانونی است. وی دراین‌باره که چر‌ا در نشست هیات‌مدیره پرسپولیس علی‌آبادی حضور نداشته است، گفت: رییس سازمان تربیت‌بدنی، رییس مجمع باشگاه پرسپولیس است و لزومی ندارد در تمام جلسات هیات‌مدیره حضور داشته باشد. در جلسه اخیر هیات‌مدیره پرسپولیس شخصا از طرف سازمان تربیت‌بدنی حضور داشتم و روند انتخاب مدیرعامل نیز کاملا قانونی برگزار شد و حبیب کاشانی با سه رای از پنج رای به عنوان مدیر‌عامل انتخاب شد.

هاشمی ادامه داد: ‌انتخاب کاشانی با هماهنگی رییس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس انجام شده است. او همچنین در مورد شرایط باشگاه استقلال نیز می‌گوید: گزینه‌های نهایی هیات‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد‌ه‌ا‌ند و سازمان تربیت بدنی به زودی هیات‌مدیره این باشگاه را نیز معرفی خواهد کرد. هاشمی در مورد مدیر‌عاملی زریبافان به جای فتح‌ا...‌زاده گفت: اگر این اتفاق نهایی شود، رسما از سوی سازمان تربیت بدنی اعلام خواهد شد.

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت اساسنامه نیز گفت: اساسنامه اصلاح شده به فیفا ارسال شده است. منتظر تایید نهایی اساسنامه هستیم تا بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم. حداکثر تا ۴۵ روز آینده انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد نشست اخیر سازمان لیگ گفت: در این نشست بحث‌هایی در مورد چگونگی حضور بازیکنان خارجی در لیگ فوتبال ایران مطرح شد و قانون حضور ۵ بازیکن خارجی در باشگاه‌های داخلی به سه بازیکن کاهش یافت. تا بازیکنان داخلی فرصت حضور بیشتر در لیگ‌های فوتبال ایران را داشته باشند.

هاشمی همچنین با انتقاد از حضور سرمربیان خارجی در باشگاه‌های فوتبال ایران می‌گوید: لازم است در‌این‌باره نیز قانونی تدوین شود تا از ورود مربیان ناکارآمد به لیگ فوتبال ایران جلوگیری شود.