قلعه‌نویی: شرایط تیم ملی نگران‌کننده است

امیر قلعه‌نویی با انتقاد از شرایط تیم ملی گفت: متاسفانه تیم ملی در سومین روز تمرین خود مجبور است تنها با ۱۵‌بازیکن تمرین کند، این وضعیت نگران‌کننده است اما، مجبوریم این شرایط را بپذیریم.

سرمربی تیم ملی پس از تمرینات صبح دیروز افزود: نمی‌خواهم ایراد بی مورد بگیرم اما، برای اینکه تیم بتواند به اهدافش دست پیدا کند باید تمام شرایط با هم هماهنگ باشند، متاسفانه عقب افتادن لیگ برای ما دردسرساز شده است. معتقدم در این شرایط هیچ کس مقصر نیست اما، باید با درک این وضعیت شرایط خوبی را برای تیم ملی ایجاد کنیم. قلعه‌نویی با اشاره به مصدومیت واحدی نیکبخت گفت: این موضوع ما را نگران کرده است، ما روی نیکبخت حساب ویژه‌ای باز کردیم، متاسفانه او به دلیل مصدومیت چهار تا شش هفته نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند. از شب گذشته تاکنون درگیر این موضوع بوده‌ایم، چرا که واقعا در جناح چپ روی بازی نیکبخت حساب باز کرده ‌بودیم.

وی افزود: تحت هر شرایطی به دنبال رفع مصدومیت نیکبخت هستیم، بر این اساس مهرزاد معدنچی را به اردو دعوت کردیم تا فردا تمریناتش را آغاز کند، مجبور به استفاده از معدنچی شده‌ایم.

او ادامه داد: با توجه به این اتفاق مجبوریم در پست بازیکنان نیز جابه‌جایی‌های را ایجاد کنیم، مثلا زندی را به جناح چپ می‌آوریم تا بتوانیم از معدنچی بهتر استفاده کنیم، قطعا نبود نیکبخت نیز بر شرایط تیم تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: رحمان رضایی و جواد نکونام نیز تا شنبه به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد، با رحمان صحبت کرده‌ام او مشکلی برای آمدن ندارد، جواد نکونام نیز در حال استراحت پس از بازی‌های سنگین لالیگاست و قطعا تا شنبه به تیم ملی ملحق خواهد شد.

قلعه‌نویی با اشاره به اختیار داشتن اندک بازیکنان در تمرینات دیروز تیم ملی گفت: مجبور شدیم برخی از بازیکنان را به تیم ملی ب بدهیم، تعدادی از بازیکنان نیز هنوز به اردو نیامده‌اند و ما نیز تمرینات را شروع کرده‌ایم، این وضعیت ایده‌ال نیست اما تلاش می‌کنیم تا با در اختیار گرفتن بازیکنان تیم ملی ب پس از دوم تیرماه تیم کاملی در اختیار داشته باشیم.

قلعه‌نویی همچنین بازی تدارکاتی با تیم غنا و جامائیکا را مثبت ارزیابی کرد و تاکید کرد که این بازی‌ها در آمادگی تیم ملی کمک موثری خواهد کرد.