جلسه سه‌شنبه شب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در غیاب علی سعیدلو و با حضور محمد علی آبادی بدون تصمیم‌گیری در مورد مدیرعامل جدید این باشگاه به پایان رسید.

پس از آنکه در جلسه یکشنبه شب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بدون تصمیم‌گیری خاصی در مورد مدیرعامل این باشگاه به پایان رسید، اعضا سه‌شنبه شب نیز در غیاب رییس هیات مدیره و با حضور علی آبادی رییس مجمع باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دادند و موارد مختلفی را مورد ارزیابی وبررسی قرار دادند. در این جلسه ابتدا محمدحسن انصاری‌فرد گزارشی از عملکرد مالی ۲۰ماهه دوران مدیریت خود را ارائه کرد و پس از صحبت‌هایی که در این مورد مطرح شد، مقرر شد از سوی سازمان تربیت بدنی بخشی از بدهی‌های این باشگاه بزودی پرداخت شود. گفته می‌شود قرار است سازمان تربیت بدنی ۳۰۰‌میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس کمک کند که البته هنوز این مبلغ به حساب باشگاه واریز نشده است.

پس از صحبت‌های انصاری‌فرد اعضای هیات مدیره شرایط انتخاب مربی برای فصل آینده را مورد بررسی قرار دادند که در پایان بر حضور مربی ایرانی در راس کادر فنی تاکید شد اما اعضا بر سر انتخاب مربی فصل آینده به توافق نرسیدند و مقرر شد پس از انتخاب مدیرعامل، وی سرمربی فصل بعد را نیز مشخص و معرفی کند.

دراین نشست همچنین مسائل جاری باشگاه پرسپولیس نیز مورد بحث و بررسی قرارگرفت اما اصلی‌ترین موضوع این نشست که مربوط به انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه بود بدون تصمیم‌گیری خاصی به پایان رسید. در پایان این نشست مقرر شد جلسه بعدی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه برگزار شود و طی آن وضعیت مدیرعامل آینده این باشگاه نیز مشخص شود.