حسن بیادی گفت: تمای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای انصاری‌فرد مخالف بودند اما با توجه به فشاری که در یک سال گذشته متحمل شده بود با کناره‌گیری وی از مدیرعاملی باشگاه موافقت کردند.

حسن بیادی با بیان این مطلب افزود: به درخواست رییس‌جمهور و ریاست سازمان تربیت بدنی و با توجه به سوابق ورزشی که من و آقای کاشانی داشتیم برای رفع مشکلات موجود در باشگاه پرسپولیس قبول مسئولیت کردیم که هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی نداشت. ما به جهت علاقه قبلی که به تیم پرسپولیس داشتیم با میل و رغبت خود به این تیم آمدم. آنها که به رفاقت من و کاشانی حسادت می‌کنند بیمارند

عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان ساخت: من و آقای کاشانی سالهاست در کنار هم هستیم. هر کس که دوستی و صمیمت ما را می‌بیند باید خوشحال شود اما افرادی که از ارتباط نزدیک ما نارحتند باید خود را درمان کنند زیرا به بیماری حسادت گرفتارند!

دولت از استقلال و پرسپولیس حمایت نمی‌کند

عضو شورای شهر تهران اذعان داشت: باشگاه داری در ایران بسیار دشوار است خصوصا در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس. این دو باشگاه شاخص و پرطرفدار که هواداران شان مختص به ایران نیستند و جزو باشگاه‌های بین‌المللی به شمار می‌آیند تنها نام شان دولتی است و هیچ حمایتی از سوی دولت نمی‌شوند. متاسفانه در این مدت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با حواشی مدیریتی نیز دست به گریبان بوده‌اند.

وی با اشاره به این نکته که طی سال‌های اخیر به باشگاه پرسپولیس بی‌توجهی شده است، گفت: با توجه به تاکید فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید تا سال ۲۰۰۹ باشگاه‌ها به صورت خصوصی اداره شده و فعالیت حرفه‌ای داشته باشند . در همین راستا تلاش ما بر این است تا باشگاه پرسپولیس را به سمت خصوصی هدایت کنیم.

عملکرد انصاری‌فرد قابل قبول بوده است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد محمد حسن انصاری‌فرد در این باشگاه خاطرنشان ساخت: در آخرین نشست هیات مدیره باشگاه که چیزی حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید بیش از یک ساعت من و دیگر اعضا هیات مدیره از آقای انصاری‌فرد خواستیم تا از تصمیم خود مبنی بر استعفا از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس صرفنظر کند.

او با تاکید بر اینکه «انصاری‌فرد هنوز هم عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است»، ادامه داد: ما از یک جهت می‌خواستیم آقای انصاری‌فرد به کار خود ادامه دهد اما از جهت دیگر می‌دانستیم طی یک سال اخیر چه فشاری به وی وارد شده است و نیاز به استراحت دارد تا با تجدید قوا دوباره به صحنه ورزش بازگردد. زیرا او یک پرسپولیسی است و همه وجودش این باشگاه است.

تا ۱۰ روز آینده با بازیکنان تسویه حساب می‌شود

بیادی در خصوص نتایج نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که یکشنبه شب در دفتر محمد علی آبادی ریاست سازمان تربیت بدنی برگزار شد، گفت: گزارشات مالی در این جلسه ارائه شده است و در جلسات آتی با بررسی دقیق آنها نسبت راهکارهای مناسب برای رفع بدهی‌های باشگاه اندیشیده می‌شود. وی در ادامه از پرداخت بدهی‌های بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و تسویه حساب با آنها طی ۱۰ روز آینده خبر داد .

بیادی که از وی به عنوان نایب رییس احتمالی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یاد می‌شود به صورت تلویحی خبر حضور مربی ایرانی در تیم فوتبال این باشگاه را تایید کرد و افزود: مربیان داخلی همچون مربیان خارجی دارای معایب و مزایایی هستند اما در حال حاضر از دید من به عنوان یکی از اعضا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استفاده از سرمایه‌های داخلی بهتر از جذب مربی خارجی است و همان طور که عنوان کردم این نظر شخصی من است و اجماع نظر هیات مدیره باشگاه نیست.

وی با اشاره بر اینکه از باشگاه پرسپولیس تنها یک تیم فوتبال باقی مانده است بر لزوم برخورد با بازیکنانی که بدون تعصب برای این تیم بازی می‌کنند تاکید کرد.

بیادی سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس

وی که از این پس به عنوان سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اخبار باشگاه را در این رده به رسانه‌ها منتقل خواهد کرد، در خاتمه تصریح کرد: قصد ما از حضور در باشگاه پرسپولیس خدمت به جوانان، احیا مشکلات باشگاه پرسپولیس، ساماندهی مسائل مالی و... است.