اکبرپور: منتظر افشاگری سیاوش باشید

پسر همیشه یاغی استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. قرارداد سیاوش جنجالی به پایان رسیده و او می‌تواند تیم جدیدش را انتخاب کند خصوصا در شرایطی که این اواخر برخورد هواداران استقلال هم انگیزه‌های اکبرپور را برای جدایی تقویت کرد.اما در پی این جدایی و انتخاب تیم جدید سیاوش می‌خواهد افشاگری کند. شاید حرف‌های ناگفته او در راستای همان رفتار عجیب پس از گل زنی به پیکان باشد. مثل اینکه قصد ماندن در استقلال را نداری؟

هنوز هیچ چیز قطعی نیست، چند پیشنهاد از امارات و یک پیشنهاد اروپایی دارم که در حال بررسی آنها هستم. فکر می‌کنم تا پنج، شش روز آینده وضعیتم مشخص شود.

ولی می‌گویند که برای تمدید قرارداد با فتح‌ا...‌زاده مذاکره کردی.

خیر، این موضوع صحت ندارد. من تا به امروز صحبتی با هیچ یک از مسوولان باشگاه استقلال نداشته‌ام.

احتمال دارد که قراردادت را تمدید کنی؟

ببینید، اکثر بازیکنان امسال روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و آنهایی که قراردادشان به پایان رسیده هم به فکر جدایی هستند چون تحمل این شرایط واقعا سخت است. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد فصل آینده در هفته پنجم همه طرفداران این تیم استقلال را هو می‌کنند، اگر تیم خوبی برای فصل بعد بسته شود شاید در استقلال ماندم. استقلال باید آن قدر قوی باشد که وقتی در خیابان راه می‌روم سرم را بالا بگیرم.

شنیده می‌شود که از رفتار طرفداران استقلال در چند بازی آخر خیلی ناراحتی.

ببینید، من همیشه برای تماشاگران آبی احترام خاصی قائل هستم. هر چند آنها بعضی مواقع به من توهین و بی‌احترامی کردند ولی این مسائل باعث نمی‌شود که آنها را از یاد ببرم. خیالم راحت است که در این چند سال نهایت سعی و تلاشم را برای این تیم انجام دادم و هیچ وقت کم‌فروشی نکردم.

در صورت جدایی از استقلال احتمال پیوستنت به کدام تیم بیشتر است؟

دو سه پیشنهاد خوب از امارات دارم و به احتمال زیاد در این کشور فوتبالم را ادامه خواهم داد. دلیل خاصی برای جدایی از استقلال وجود ندارد ولی من بازیکن جوانی هستم و باید به فکر پیشرفت باشم.

از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی چه احساسی داری؟

قبل از جام جهانی در اوج آمادگی حتی به اردو هم دعوت نشدم، آن زمان قلعه‌نویی گفت که از دعوت نشدن تو ناراحتم. قلعه‌نویی همان کسی است که از من طرفداری می‌کرد ولی حالا به راحتی مرا کنار گذاشته. اعتراضی ندارم و زیبایی‌های فوتبال به همین مسائل بر می‌گردد ولی این شرایط همیشگی نیست و یک روز به حقم می‌رسم. بهتر است ابتدا تیم جدیدم را مشخص کنم تا بعدا حرف‌هایم را بزنم، منتظر افشاگری سیاوش باشید.